Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

Tråden tok en vending her :joy:

3 Likes

Det var jo et ærlig, madrassrelatert spørsmål vel? :rofl:

1 Like

Genial nettside der en enkelt ser når det er billigst flybilletter :smiley:

1 Like

Google Flights gjør dette også veldig bra :blush:

2 Likes

er det smartest å bare kjøre utreise fra “Gardermoen” ved søk av billetter?..selv om min nærmeste flyplass er SVG(Sola) :sweat_smile:…tror det blir billigere å heller barre skaffe en billig billett utenom til gardermoen… :thinking:

Mulig, ikke lett å bli helt klok på prissettingen til tider. Lurt å forsøke ulike kombinasjoner.

Ofte billigere å fly til London enn å ta toget til Bergen :crazy_face:

4 Likes

Det skulle jo vært motsatt, hvem vil egentlig reise til Bergen? :wink:

3 Likes

Hvis man er interessert i rotter så er toget til Bergen en god løsning….

1 Like

@Roc gidder du å forklare den? :laughing:

Ikke noe mot bergensere. Noen av de beste turene på byen har jeg hatt i Bergen :slight_smile:

Men tenkte mest på denne:

3 Likes

For dere som må opp og pisse om natta ,har selv ikke hatt noe problem med dette.Men etter at jeg begynte med denne Freia sjokoladen til kaffe om morgenen .Så må jeg ikke pisse når jeg står opp om morgenen ,jeg spiser havregrøt og drikker nesten en halv liter med kaffe og først da må jeg gå på do.
https://meny.no/varer/snacks-godteri/sjokolade/premium-dark-7622400928727

1 Like

Mørk sjokolade på kvelden kan på den annen side gi dårlig søvn (inneholder koffein)

1 Like

Jeg skjønner at alt har en pris, men er det virkelig noen som vi gi det denne karen forlanger her ??

Det ser jeg ikke bort fra, denne brødboksen har jo vinduer i taket, men hvorfor disse verdsettes så vanvittig vet ikke jeg.

1 Like

En restaurert en koster fort det dobbelte, så jeg tror ikke du skal se bort fra det…

1 Like

Her er det sannsynligvis kilometerstanden som trekker opp! Blir nok kjøpt av et hode med sans for orden

nå er det snart best å passe kjeften sin… :sweat_smile:

5 Likes

Er det fuckings mulig…

Flere hendelser med barn
I perioden 2016–2021 har det vært flere hendelser mellom den seks år gamle rottweileren og flere barn med tilknytning til den tiltalte kvinnen, som har fått skader, sa aktor Magnus Schartum-Hansen i sitt innledningsforedrag mandag.

I 2016 var en da tre år gammel jente på besøk hjemme hos den tiltalte kvinnen. Det endte med et dypt kutt ved øyet som måtte sys i narkose. Jenta hadde også et dypt kutt under øyet og i hodebunnen, ifølge legeerklæringen.

Aktor Magnus Schartum-Hansen la frem bilder av skadene i retten.

Samme år var en da seks år gammel jente på besøk hos kvinnen, hvor det oppstod en situasjon hvor jenta ble bitt av rottweileren.

Bilder fremlagt av aktor viser et kutt i hodet, på armen og et merke på skulderen til 6-åringen.

I en ny hendelse i 2017, fikk en 8-åring påført sår på leppen av hunden, som ble renset og stripset. En stund senere fikk en 1-åring et kutt i hodet av rottweileren til tiltalte.

1 Like

Her har mange ting gått galt, men det hele begynte med at hun fikk seg en rottweiler valp spør du meg. Hva er det folk skal med de hundene?

3 Likes

Samme med pitbulls, nesten alltid svært tvilende eiere av disse rasene…

2 Likes