Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

Ja. Du har muligens en svindel avtale som kalles variabel lavpris eller lignende.

Har en kollega som også bor alene i nyere leilighet på samme størrelse, fikk ca. 6000.

2 Likes

Ja, chattet med de og har fått vite at det er årsaken. Svindel ja. Blir samme for nov ca.
Så 14000 for 2 måneder

Tibber eller elekt som gjelder

Fjordkraft sier de har en spotpris forvaltningsavtale der de går inn å forhandler pris på vegnene av kundene. Kan gå over til den. Vil Tibber uansett være et bedre valg ?
Ser talkmore får klart best score på bytt.no

1 Like

Styr unna alt av dørsalg, telefonsalg osv. Finn en billig spotprisavtale som ikke er lokketilbud og takk nei til tilvalg :slight_smile:

3 Likes

Det gjelder på alt du skal kjøpe, det mindre sjans for å bli lurt om det er du som oppsøker tilbyderne - gjøre det på egne premisser.

3 Likes

Talkmore spot virker bankers.

Du vet det står ille til når operasjonen du skal gjennom krever kassevis av utstyr

Ref Johanne var pasienten då Haukeland hadde den mest omfattande operasjonen nokosinne – NRK Vestland

2 Likes

billigt juletriks?

6 Likes

OpenAI ChatGPT utfordret jeg nå med “write a poem about Tekinvestor”. Her er første vers i første forsøk:

In a world of endless noise,
Where information overload reigns supreme,
Tekinvestor stands tall and proud,
Guiding us through the financial scene.

Neste forsøk:

Write a poem about Tekinvestor

Tekinvestor, oh Tekinvestor, Your knowledge and expertise we admire, With your help, we make smart investments, And watch our money grow higher and higher.

You guide us through the world of finance, With your insights and analysis so fine, You help us avoid pitfalls and risks, And make the most of our time.

Thank you, Tekinvestor, For being our trusted advisor, We are grateful for your guidance, And the peace of mind you provide us

8 Likes

Write a press release from Flyr about tickets sales for air travel with paper planes made out of dollar bills.

2 / 2

FOR IMMEDIATE RELEASE

Flyr Announces Revolutionary Ticket Sales for Air Travel with Paper Planes Made out of Dollar Bills

Flyr is excited to announce a revolutionary new way to buy tickets for air travel - with paper planes made out of dollar bills! This unique and eco-friendly approach to ticketing allows customers to purchase their tickets by folding their own paper planes out of dollar bills and sending them to Flyr’s headquarters.

3 Likes

Yes, thanks for giving me the idea to invest in Nano and lose ca 1,2 million kr :rofl::rofl:

7 Likes

Sorry for your loss. Hope you have more than one horse.

3 Likes

Nevertheless

Takk for det, har aldri eid hester dessverre :stuck_out_tongue_winking_eye:
Har en del i trygge fond, men det var et betydelig tap i forhold til min økonomi.
Men men, man kommer over det også :blush::+1:

1 Like

finnes det en universal knapp for nettlesere for pc?
:weary:

3 Likes

Denne her boka er ganske grei og på tilbud hos Hegnar. Moralen i boken er vel at “competition is for losers”.

Den lille boken som finner vinneraksjene – Hegnar Bok

Kiss kommer til Tønsberg folkens :drum::partying_face:
I 1980 var jeg 10 år gammel da vi kjørte ned til Drammenshallen min mor, min bror å jeg å Iron Maiden var oppvarmings band. Har sett de siden, men nå blir det for siste gang 15. juli 22’ på Kaldnes. Gåttabanen dette blir rock’n roll :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes