Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

2 Likes










1 Like

Fra Flykræsjet i Nepal, en av passasjerene livestreamet innflyviningen og det påfølgende kræsjet.

3 Likes

Svært imponerende av en ungdomsbedrift! :clap:
For noen år siden sørget jeg for å få en 16-17åring på sykehuset etter overdose med GHB, da sa kompisene at han bare var trøtt…

10 Likes

Så mye for det grønne skiftet

4 Likes

laaaang artikkel om “Beond Meat” som floppet…kan åpnes i privat fane

1 Like

Nothing to see here… :man_facepalming:

Hva med de som aldri blir omtalt i media eller oppretter en spleis, men sliter uten å ha gjort tabber slik som her?

Har lite medfølelse med en som er så lite intelligent at han ikke skjønner at å slå av ALL varme på vinteren i en uke, vil føre til frosne rør, koblinger, kraner osv, og dertil følgeskader og ofte vannskader… :no_mouth:

3 Likes

Har litt medfølelse, alle kan gjøre duste ting innimellom. Når jeg rygget i dag kom det en snøfonn i fart mot bilen. Dessverre femten minus her, så den var mer solid en bilen. :see_no_evil:

12 Likes

Helt enig. Jeg har også litt medfølelse. Alle gjør tett ting i / bruker ikke huet i ny og ne.

For å dra en parallell til frosne rør. Jeg hadde flyttet til ny bolig med noen rør som ikke var frostsikre i garasjen. Jeg skrudde av vannet før vinteren og åpnet krana. Full kontroll :ok_hand:t2:

På våren skjønte jeg hva den lille greia som man kunne skru på inne var til. (Den var til å lufte røret, så alt vannet rant ut. Selvfølgelig)🤦

6 Likes

vi er blitt løyet til…der ER faktisk muligt å ta overdose a hasj? :face_with_hand_over_mouth:etter årevis med inflytelse fra rappere så har det “alltid” vært sånn at det er ikke muligt å ta overdose av :herb:
Screenshot 2023-01-24 at 17-11-11 Overdoser blant unge Flere blir innlagt

2 Likes

Sjokkerende at koffein er det “narkotikum” med flest tilfeller av overdoser i 2021

Jeezez christ for et innlegg :see_no_evil: Bare å legge seg litt «neppå» etter inntak av syntetiske stoffer så er du ok når du våkner etter litt søvn :joy: Ja har du flaks å våkner har du videre flaks har du vettet i behold.

2 Likes

Alkohol er nok verstingen

3 Likes

Definitivt @Roc Jeg har alltid brent for rus&psykistri å har beholdt gjennom alle år en fast helg på psykiatrisk lukket sikkerhetspost når jeg er hjemme fra offshore fordi det gir meg så mye å prøve å gjøre hverdagen til andre om så bare en time eller to bedre i døgnet å det trykket som er nå på syntetiske stoffer gjør folk spinnville. Det er langt ifra å ta seg en blund. De blir rett å slett paranoide og skitso av shitten etter en eller få prøveturer.

7 Likes

red bull? :face_with_hand_over_mouth:

2 Likes

Ærverdig!

Er nok en liten andel som får utløst paranoid schizofreni av THC ja. Trolig en iboende sårbarhet som trigges.

Virker dessverre som at droger rett og slett mer mer tilgjengelig nå enn tidligere. Veldig skremmende utvikling

2 Likes

Det er riktig med bl.a. hasjen før om åra, men nå er det noe helt annet enn thc verdiene man blir par/sch av. Syntetisk fremstilt……grøsser bare av ordet!!