Jeg heter Nøtte-Liten, har nøtteallergi, og forstår virkelig ikke spørsmålet.
Om dette hadde vært meg når jeg var 8 hadde det gjort året mitt. En så stor hummer, i ei elv er jo bare absurd!
Den var svær
Du vet kidden har fått en skikkelig barneoppdragelse når kidden er som dette:
Å hummeren han plukket opp er som dette
Hummeren veier nesten like mye som gutten
tøft gjordt å ta opp en debatt som absolutt er tiet om og er et stort tabu å snakke om,-stå på Fredrik!
Noen som vet om Cheez Doodles teller som en av «fem om dagen»? Hovedingrediensen er maismel så jeg tenker selv at det burde være innafor. Muligens popcorn også?
Popkorn er definitivt en av fem-om-dagen, her er fire andre forslag og til hvilken tråd de kan leses:
- Politikktråden: flambert creme brulee (fløten blir laget av gress)
- Bjørnetråden: popkorn (laget av mais)
- Ultimovacs: kokosnøttvann (simulerer tårer pga shortingen)
- Russland/Ukraina tråden: blodappelsin (av åpenbare grunner)
- Nekkar: blekksprut (såpass lite appetittelig at det burde telle dobbelt som grønnsak?)
I softox tråden finner dere luftsuppe og venteboller
Jeg ble idag rimelig ferdig med DNB som skal meg ha IKKE på SBANK konsept.
Spørsmål: hvem har funnet seg en alternativ til SBANK?
Byttet til bulder bank. Liker å betale regninger der. Praktisk lagt opp. Lav rente ved lav belåning.
Alle banker med en nyere nett løsning
Han fortel at mange stressar mykje med oppkøyring. Denne studien viser at det kan vere viktigare å bruke tid på å trene på teknikk, koordinasjon og styrke.
Og ikke kondis!
Sbanken utgår nå big time. DNB suger a**.
Jeg har byttet mye over til Handelsbanken og er veldig fornøyd der så lang. De legger prestisje i personlig oppfølging og er den banken nå med høyest kundetilfredshet. De kommer med ny nettbankløsning retr over nyttår. Det blir spennende.
Etter 34 år med DnB så er det over der for meg også… dei er ikkje verdt å kaste så mye som ei krone til…
Egentlig burde vi dra i gang en tråd om forskjellige bankvalg, pros and cons… dette trur eg fleire lurer på men sliter med å sette seg inn i… Kanskje det er en bankers bankier som leser dette som kan lage en?
Med en god introduksjon og kort innføring ift viktige elementer på ein ryddig måte ?
Der vet eg ihvertfall at eg ville satt stor pris på. Så er det super-relevant for alle her også keeping up to date.
Bruker DNB kun til aksjer av gammel vane. Ellers går det i Sparebanken 1.
God ide med egen «bank tråd».
Hadde det ikke vært for messenger, så tror jeg ikke jeg hadde brukt Facebook.