Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

noen datakiyndige som kan faktasjekke dette…? (kjøpte nettopp Motorola 4G :sweat_smile:)
image
https://twitter.com/i/status/1781188727638761693

1 Like

Jeg håper at det innebærer en ny renessanse for øl på glassflasker 0,33 cl. …

Er mye hendigere med bokser, alltid noe som knuste.

– Det betyr at det målet jeg har satt, at folk skal oppleve at de får bedre råd, er innen rekkevidde.

Inntektsskatten blir noe mindre for 1,7 millioner nordmenn, og uendret for 2,1 millioner nordmenn. For folk med inntekt under 800.000 kroner vil skattekuttet utgjøre mellom 200 og 400 kroner mindre skatt i løpet av 2024.

Klapper seg selv på ryggen han Jonas for noen usle hundrelapper i mindre skatt for noen av oss :rofl:

Virkelighetsfjern statsminister vi har :face_vomiting:

Morna Jonas 2025 :wave:

“Det finnes like mange arbeidere i Arbeiderpartiet, som det finnes italienere i en Italiensk salat”

4 Likes

Jeg klarer ikke skjønne om du i fullt alvor påstår at myndighetene lurer oss via falske 5G-basestasjoner, eller om dette er postet som en parodi.

5 Likes

Eg klarer ikkje å skjønne hvorfor du @Inveliten latterliggjør et ærlig og godt spørsmål, som dog ikkje var til deg siden du åpenbart ikkje har svaret :slightly_smiling_face:

1 Like

5G er nok der…men om gjerne at 5G ikke enda er implementert i telefonene kan muligens være,-vi hadde da denne “Diesel skandalen”,-det er alltid noe nytt som kommer frem…

har du åpnet din telefon? :thinking:

2 Likes

kanskje fordi twatter videoen viser bilder av innmaten i en telefon, hvor hele kretskortet som gjør det til en telefon er tatt ut. Det er ingen chipper der, fordi duden som poster videoen har det gøy med tinfoilhats. (det er tekniske sett ikke en telefon lenger, bare skallet til en :scream: )

4 Likes

Hvilket spørsmål? Krever ikke et spørsmål et spørsmålstegn? I alle fall et godt og ærlig spørsmål? (spørsmålstegn)

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

så så…ingen kramgling…jeg ville bare få frem om vi forbrukere faktisk får det vi betaler på…

Ja, ser det nå…? Konklusjonen må derfor dessverre bli at jeg er tilbakestående.

1 Like

Er datakyndig, og kan for ordens skyld opplyse om at denne videoen bare er tull.

Dersom du har en 5G-telefon og befinner deg i et område med 5G-dekning kan du teste dette selv, bare gå på speedtest.net og sjekk hastigheten du får.

Her er en test jeg gjorde nettopp her hjemme med wlan skrudd av på telefonen:

Det morsomme er at fibernettet jeg har inn i huset har maks 500mbps, så jeg får altså 50% raskere nedlasting ved å skru av trådløsnett på telefonen.

8 Likes

Få 5, eller få frem?

1 Like

Eg er lei meg for det floppen :sweat_smile: eg er det selv og iblant. Men alle her vet det :call_me_hand:

Glemte forresten nevne at dette er en 2 år gammel telefon.

jeg kjøpte denne nettopp,veldig bra batteri levetid :+1:
https://nye.elkjop.no/product/mobil-nettbrett-og-smartklokker/mobiltelefon/motorola-moto-e13-smarttelefon-264gb-sort/586227

@pleximus83

Her har du telefonen og forklaringen på hvordan 5g mmwave antenna ser ut (ihvertfall den øverste) på en motorola og hvor befinner seg, samt hvordan å bytte det. Ganske lærerikt faktisk. Ikkje video, bare å bla nedover

1 Like

tror 5G får vente til det kommer nytt tilbud på Elkjøp om 10-12 år for meg :sweat_smile:

2 Likes

Jeg måtte prøve, 150 MB fiber og Telenor 5G:


2 Likes