Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

vi står forran en formidabel vekst…
image
image
image

1 Like

God nyhet

6 Likes

Like smart som å forby laks om de blir oppfostret på soyabønner.

1 Like

Noen mer som har problemer med Nordnets mobil-app? På min telefon så er appen utrulig seig og ikke-responsiv. Umulig å fylle i order på antall aksjer. Men det kan vare telefon i sig som er problemet, det er en dårlig telefon.

“Natt salg” på Elkøp :first_quarter_moon_with_face:
https://nye.elkjop.no

1 Like

Hvor mye abonnerer du på?

Jeg skulle kjøpe en bok, fant den på Amazon, men de skal ha 160 kr i frakt. Tidligere, så har jeg kunnet velge mellom 2-3 fraktalternativer som alle er vesentlig billigere, men den muligheten er nå borte. Det er sånt som er /&"#/&" irriterende.

2 Likes

Gøy å lese reddit om dagen også, not.
Adds mellom hver bidige tråd.
Men er vel forventet, ettersom de nå har gått på børs.

Youtube som også prøver seg på flere minutters reklame… Jeg måtte gå til innkjøp av en laptop som jeg har koblet til smart tvn min, kun for å ha tilgang til en adblocker.

5 Likes

Takk for tips! Mitt kjøleskap synger på siste verset, har sett etter nytt en stund.
Fant et bra nå, 4000 kr billigere, bestilt :blush::+1:

2 Likes

jeg kikker på et kombiskap som ikke rikker seg ned fra prisen jeg nekter å kjøpe for! :sweat_smile: pluss jeg skal ha en som har max støy på “29” desibel (håper det stemmer)

2 Likes

Jadda…flykaos,politinettet er nede…og bare sånn tilfeldigt så er det masse millitær aktivitet i området rundtom i norge i dissa dage,-tilfeldigt??

3 Likes

Tog? Da kommer tingene frem forsinket, eller må lastes om till buss…

3 Likes

Telemark bataljon som er ferdig med øvelse i Tyskland. Så utstyr skal hjemover.

5 Likes

Konkurransen øker blant bankene.
DNB kuttet renten for Sbanken nylig også.

2 Likes

Tror ikke jeg vil ha aksjer i banker det neste året nå. DnB skuffet med at de ikke klarte å øke resultatet etter tidenes mulighetskvartal.

1 Like

For en karakter :heart::+1::clap::clap::clap:

2 Likes

Jeg er fascinert av at det ser ut som denne veien, bygget i en bratt skråning ser ut til å ha fundament type 30-50 cm dypt. I Norge ville det kanske sett ut slik på en gammel sideveis. Motorvei har kanske 180 dyp fylling (for å unngå tele)

2 Likes

Står i artikkelen:
"Cybertruck kan ikke typegodkjennes for europeiske veier. Det handler blant annet om sikkerhet.

Den er nemlig bygget i rustfritt stål. Og med unntak av hjulene, er det ingen ting på denne bilen som er buet. Alt er rette – og skarpe – linjer.

Ikke er det mykt noe sted, heller. Dermed klarer den ikke kravene til fotgjengersikkerhet i Europa. "

Så selv om en demovariant har kommet hit alikevel så ser det ikke ut som den kan selges.

4 Likes

Men kufanger er helt ok på biler i Norge….

2 Likes

De må være godkjente da.