Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

Helt jævla utrolig, kan ikke annet enn le av de as. Så sjukt flaut å bli tatt med buksa så langt nede, også eier du ikke buksa selv engang :joy:

7 Likes

Om eg hadde tatt kortet til sjefen å begynt å handle klær til meg selv hadde det vært en helt annen historie det skal være sikkert :joy::joy::joy:

4 Likes

Hun stjal for mer enn Moxnes.

3 Likes

Enig, og kapitalisme er kunsten med å klare å tilegne seg mest mulig av overskuddet av andres/ansettes verdiskapning :wink: Gjelder bare å finne den hårfine balansen.

4 Likes

Hadde vært ok å lenge i en balansert verden.

Det er jo litt morsomt å høre på klagekoret fra rike, samtidig som forskjellene blir større. Dvs at de stadig får en større bit av kaka.

Samtidig, så mener jeg en politikk i Norge med bred enighet og et klart flertall er å foretrekke.

4 Likes

Om de rike har det så kjipt så kan de vel bare spise kake. Disclaimer: “Ironi”

2 Likes

Poenget mitt er at H og AP burde komme til en enighet, all opp/nedgang i feks formueskatt osv er skadelig for Norge.

4 Likes

Helt enig! Den mellomløsningen man i Høyre snakker om nå, om formuesfritak på produksjonsmidler er et sidespor i min verden, men er ironisk nok kanskje en vei i rett retning, som er nødvendig å ta ut fra politiske vurderinger.

Det tidligere løftet fra Høyre om fjerning av formueskatt kan vi vel dessverre skyte en grønn pil etter.

4 Likes

Hvis jeg leste artikkelen rett, så stjal ho ikke, de fikk lov å handle klær til “representasjon”.

3 Likes

Ordføreren i stavanger har i maaaange år harr budsjett for klær til representasjon.

Så kari gjorde pr def ikke noe ulovlig. Det var administrasjonen som godkjente det budsjettet første gang for 10-20-30år siden som gjorde noe galt.

6 Likes

Dust varmt og pent på fjellet for å stenge hytta i dag før frost og snø til uka.

25 Likes

Flott plass!

1 Like

Hardangervidda ?

Jotunheimen!

3 Likes

Sååå, du er altså en jotne? :cold_face: :sweat_smile:

1 Like

Hmm du har helt rett… men hva skal vi med mainstream media når dette er hva dem serverer.

Eg ser no at presidentråden er proppfull av hjernevaskede sosialister, slitsomme flokkdyr og andre kroniske munnpustere,… den tråden, politikk og memetråden var mine eneste gleder her di siste årene da alt eg investerer i nå er ganske privat. Å dem som eg krangler med, fortjener ikkje meg. :kissing_heart: dem får fortsette på egenhånd. PS Trump vinner valget :wink:

@Evilfreud , hatt mye lærdom av deg og dine uttalelser, takk for det :+1: hold roret, du som den eneste moderatoren med bein i nesa.

@h3nk1 , tusen takk for utrolig mangen gode lærerike og reflekterte innlegg. Superkudos, kanskje min absolutte favorittperson her inne.

@Morti , vi burde ta en pils ein dag. Fantastisk og intelligent :beers: send meg en pm så spanderer eg en pils neste gang eg er på dine trakter.

Masse masse andre bra folk her, men eg kan ikkje nevne alle.

@VargVemund :smiling_face_with_three_hearts: @Andre10k osv osv :raised_hands::clap::clap::clap::love_you_gesture:

Sist men ikkje minst supernova @novalusus 🥲 skylder deg to kasser med corona for softox. Vi får ta det når vi tar det, men eg har ikkje glemt det :+1:

Dere hører det på retorikken, Altiexiles logger ut
:slightly_smiling_face: :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

Jørgen, takk for noen innholdsrike år :blush: :+1:
Ta deg en bolle, det fortjener du :grin:

Slettes imorgen kl 15:30

7 Likes

There he goes. One of God’s own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

Lykke til i hva enn du skal ta deg til! :smiling_face_with_three_hearts:

8 Likes

Haha, herlig :smiling_face_with_three_hearts: takk for kampen :handshake::clap: gg

1 Like

Fin dag i Roma :star_struck:

12 Likes

På vei opp på Himingen med femåringen. :sunglasses:

8 Likes