Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

…ellers i USA :smirk:

Hva gjør disse hvite beta menn og beta kvinner blant de svarte som vil at de hvite skal stikke av?

Jeg mener, det baseres utelukkende på hudfarge. Så hvorfor står de på gata og er enig om at andre hvite må dra?

For noen sinnsyke tider vi lever i. Blir kvalm.

3 Likes

Apropos

3 Likes

Prøver å minne meg selv at mye av avkastningen den siste mnd er pga spillet er rigget ja. Viktig å ikke glemme det! Jeg trenger ikke å gå igjennom dunning kruger effekten en gang til :wink:

1 Like

image

6 Likes

Beundring eller avmakt? «Nå gamblet du akkurat bort hele bufferkontoen vår»

2 Likes

alle møter sin overmann…eller dame en eller annen gang…og i natt skjedde nettopp dette med Brækhus :face_with_hand_over_mouth:

Good fighting Brækhus :trophy:

Ny sesong klar på Netflix.

3 Likes

Under innspillingen…

Ikke rart, det er jo (u) gress… :blush:

Familien skulle sørge for å destruere den.
Sikkert brenne den opp da.
I pipa eller noe :sweat_smile:

1 Like

Kanskje ikke tidenes smarteste spion.

Den siktede nekter straffskyld, men har ifølge fengslingkjennelsen fra Oslo tingrett erkjent å ha overlevert informasjon og mottatt penger for denne informasjonen.

,godt enkelte analytikere går ut og innrømmer at de er blitt fartsblinde :sweat_smile:

1 Like

Noen her som har testet dette?

1 Like

Er Nordthugen er på kokainkjøret bare for å ikke bli smittet i disse corona-tider?

image

16:18

Ti smittet etter utbrudd

Det er påvist koronasmitte hos ti personer etter smitteutbruddet ved Play CrossFit på Tøyen i Oslo, opplyser Oslo. Seks av personene har vært på treningssenteret, fire andre er blitt smittet av disse seks. Flere enn 300 personer er satt i karantene.

:crazy_face:

@Hakon

6 Likes

:construction: :construction: :construction: :construction: :construction: :construction: :construction: :construction: :construction: :construction: :construction: :construction: :construction: :construction: :construction: :construction: :construction: :construction: :construction: :construction: :construction:

:man_technologist: :tired_face: :open_mouth: :exploding_head: :dizzy_face:

Uuuuppps

1 Like

Andreassen har vel VM gull i feil. Han sier en ting helt til det skjer, om det tar flere år gjør ikke noe. For da har han hatt rett :rofl:

2 Likes