Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

https://www.nettavisen.no/na24/harald-magnus-andreassen-tror-boligprisene-kan-falle-opp-til-40-prosent/3423395444.html

Traff godt med den antagelsen. Eller ikke. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Det er han andre. Men begge har like mye feil. Tror det ligger i etternavnet eller noe :smiley:

2 Likes

Ingen av dem har jo akkurat klart å spå utviklingen på boligmarkedet…

Var ikke klar over at det var to stk, men virker som om det er like lite interessant å følge begge.

4 Likes

Her har dem igjen for å investere i oppdikta penger!

" Flere sinte kunder" :laughing:

Sint er vel forbokstaven kjenner jeg gamet rett.

2014

2020
image

tårene lyver ikke,men og` så ser jeg igjen på hva rus gjør med en person når det kommer til mangel på empati og rasjonell tankegang.

Han er da ærlig og sier at han har et problem,men ser ikke det største anger hos ham idag,i forhold til 6 år siden.

Tipper han har mest lyst å si:
«Fuck off hver enkelt av dere som sitter i salen her. Jeg lever mitt liv på mine vilkår, så drit & dra«
Men så kan han ikke si det.

Lev livet ditt som du vil. Kunne ikke brydd meg mindre.
Ingen sympati herifra uansett.

2 Likes

Rus eller First House?

Tipper det har vært noen timer med trening i forkant av denne eventen.

Jeg blir faktisk småkvalm av hele eventen. “stakkars petter som har tråkket feil og brukt rus”.

3 Likes

Eller så er han oppriktig om at han ikke har taklet overgangen fra toppidrettsutøver til et mer vanlig liv.

Slettes ikke uvanlig for toppidrettsutøvere å slite i etterkant av endt karriere.

Jeg har sympati med han, men dersom man ikke har det burde man i all fall ha forståelse for problemene hans, -uansett hvor uakseptabel atferden han har utvist er.

Får håpe han får den hjelpen han trenger og at han får orden på sakene sine i fremtiden.

1 Like

Og tatt timer hos First House.

Patetisk hele greia.

Ruset seg for å få spenning etter å lagt opp… Javell, for det finnes ingen andre måter å gjøre det på? Helt latterlig unnskyldning, spyr nesten av hele greia…

Det var vel ikke for å få sympati. Det hadde vel ikke vært noe bedre dersom han bare var helt stille etter hendelsen?

Når man leier inn first house så handler det om sympati og redde merkevaren.

Han får ikke noe sympati av meg heller, men det burde vært et opplegg for superstjerner som legger opp for å takle overgangen psykisk. Man ser gang på gang at slike enten går i kjelleren og isolerer seg eller får rus eller alkoholproblemer.

1 Like

Petter har vel mer fest problem tenker jeg.

Men det klinger kanskje bedre at han har rus problem, enn fest og alt det innbærer ?

Ikke om du spør meg, men kanskje andre mener at rus klinger best :slightly_smiling_face:

Det er vel fest det begynner med ja, men det er vel mer et symtom på hvordan han har det tenker jeg. Man kan jo lese om eksempelvis Jon Rønningen eller Matti Nykanen, så ser man hvordan det kan eskalere for stjerner som legger opp.

1 Like

Enig med hun her. Dersom jeg hadde vært sykepleier så hadde jeg fått med så mange som mulig å streiket nå under pandemien for å få mer lønn.

Når pandemien er over så må vel sparetiltak til og da er nok helsesektoren den første plassen de begynner og deres “dugnad” er da glemt.

4 Likes

Når han er på kokainkjøret 5 dager i uka er det ikke et festproblem. Det er et rusproblem.

Det har nok ikke så mye å gjøre med hvordan det klinger, det har mer med virkeligheten å gjøre.

3 Likes

Det samme gjelder skoler og barnehager. Verdens viktigste jobb som politikere på besøk liker å kalle det.
Nå til høsten kommer sparetiltak. Ingen flere vikarer ved sykdom i personalet. Vikar budsjettet er sprengt som den er hvert år. Barnehageopprøret og foreldreopprøret synger sin vante tralt år etter år, men lite skjer.
Så kommer disse politikerne år etter år å forteller deg om verdens viktigste jobb :face_vomiting:

5 Likes