Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

Vektere kan komme på Drop-in besøk når som helst i stue og kjøkken på hybelen for å overvåke om man har venner på besøk, hyggelig

1 Like

@Morti kanskje barnevernet eller kondomeriet :man_shrugging: :sweat_smile:

Ja,det er virkelig synd på den ansvarlige, fornuftige ungdommen…
Advarsel: det var sarkasme.

Northug var ikke påvirket da han kjørte villmann. Det var godt da :thinking:

Jepp. Om det var “normal” oppførsel kan man jo tenke seg hvordan han kjører i fylla-rus.

De fleste opptrer ansvarlig, kjedelig for dem å bli gruppert med de som ødelegger når de selv har droppet fest og sosiale ting, men får straffen som om de hadde tatt den helt ut.

Blir vel litt intern-irettesettelse av sånt, sånn som i forsvaret hvor alle får straff om en fucker opp. Så pusher de han som fucket opp sist mer internt.

Helt rått!

Er en slik jeg tenker å anskaffe meg snart… :popcorn:

Kjipt om den rømmer og spiser opp kidsa.

Joda, må jo ha lås på terrariet :slight_smile:

Lurt! så holder du de små krypa unna det nye kjæledyret ditt.

4 Likes

Det kryr av ville pythons downunder…

Leve av? Hun hadde da 50 mill i formue for 2 år siden og jeg tviler på den har sunket.

3 Likes

Mye av det er nok eiendom og eiendeler, må nok ha en inntekt også skulle man tro.

En gave til Trump :laughing:

https://www.nettavisen.no/nyheter/video-vekker-oppsikt---dette-opptaket-er-en-gave-til-trump/3424013718.html

1 Like

Det mest tullete med denne saken er jo Pelosis reaksjon og uttalelser i etterkant.
Ekte ovenfra og ned holdning.

1 Like

Fersk lærebok tolkar Bibelen bokstaveleg.

Rektor ved Jærtun Lutherske Friskule, Andreas Årikstad, gir i desse dagar ut eiga lærebok. «Guds verden» er mynta på ungdomsskuleelevar, og er den fjerde boka til Årikstad i rekkja av kreasjonistiske publikasjonar.

Årikstad flytta nyleg til Jæren etter å ha tatt over som rektor for friskulen i sommar.

– Eg har vore med på å skrive ei bok på vegner av organisasjonen Skaper. Det er noko eg har haldt på med før eg blei jærbu, og som kom ut no i sommar samstundes med at eg flytta til Jæren. Boka er meint som ein tilleggsressurs til ordinære lærebøker. Ho er tverrfagleg, så ho er innom fleire fag og ulike kompetansemål frå den nye læreplanen, seier Årikstad.

Trua på at jorda berre er rundt 6.000 år gammal, og at ho blei skapt på seks dagar, ligg til grunn for boka.

– Dette er først og fremst ei kristendomsbok, men ho går inn på kompetansemål i KRLE, naturfag og litt samfunnsfag.

Det var Vårt Land som skreiv om utgivinga først.

Oppmodar til kritisk tenking

Årikstad er samstundes klinkande klar på at dei underviser i evolusjonsteorien òg.

– Me på Jærtun er forplikta til å undervise i tråd med kompetansemål, slik som alle andre skular. Me vil undervise i det same, og følgjer det som i lova som heiter jamgod undervisning. Me har fått godkjend eigne læreplanar i nokre fag frå Utdanningsdirektoratet på same vis som andre friskular.

– Når det gjeld undervisning i evolusjon, så vil eg understreke at det vil me gjere i endå større grad enn det gjerast på vanleg, offentleg skule. Me vil på ingen måte neglisjere den kunnskapen, og ønskjer at elevane skal ha veldig god kunnskap til evolusjonslæra.

Målet er ifølgje Årikstad at elevane skal ha ei kritisk haldning til all kunnskapen dei får.

– Dei skal lære å vere kritisk til teori rundt dette, og utvikle ei kritisk haldning. Denne læreboka kan gjerne bidra på den fronten ved å utvikle sunne, kritiske haldningar til etablerte sanningar.

Han fortel at det er opp til elevane å finne ut kva som er rett.

– Det har alltid vore slik, og slik vil det alltid vere.

Problematisk

Jon Romuld Håversen, som jobbar i den kristne ungdomsorganisasjonen Laget, seier til Vårt Land at han syns det er veldig problematisk med å formidle det han kallar eit uvitskapeleg syn på skapinga til unge.

– Dette er å gi unge kristne ein ekstra byrde. Det er nesten som å sende soldatar til krig med pappskjold og plastsverd. Unge blir ikkje rusta til å ta vare på trua i møte med verda, seier Håversen.

Årikstad åtvarar mot å avvise eit kreasjonistisk syn på skapinga for kristne i Vårt Land-artikkelen.

– Då blir konklusjonen at Gud lyg. Eg vil åtvare ganske sterkt imot teistisk evolusjon. Det spring ut ifrå eit ateistisk verdsbilete, meiner Årikstad.


Dumme foreldre som sikrer at barna holder seg like hjernevasket som de selv er. Tenk alt det potensiale som går tapt ved å vranglære alle ungene som går her? Er veldig trist.

Slike skoler burde ikke vært lovlige. Dette er omsorgssvikt., og Utdanningsdirektoratet bør ta kritikk og fikse dette her pisset.

4 Likes

Oh, the irony:
"Målet er ifølgje Årikstad at elevane skal ha ei kritisk haldning til all kunnskapen dei får. – Dei skal lære å vere kritisk til teori rundt dette, og utvikle ei kritisk haldning."

Men: “Årikstad åtvarar mot å avvise eit kreasjonistisk syn på skapinga for kristne”

Viktig å lære ungene til å være kritisk til ny forskning, ettersom dette er djevelens verk, og gud sin måte å teste om de er skikkelig kristne. :older_man: :gun:

Må du putte arvingene inn i det galehuset av en skole?

Norge er så elendig! Braut Haaland er faen meg et unikum!

https://vglive.no/kamp/norge-østerrike/418426/rapport