Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

Er det noen Kjeller på tekinvestor gitt?

Kjell-Åke?
Kjell-Bjarne?
Kjell-Kåre?

Har ikke sett dem her se.

Det var vondt å se på… Trøkk i Haaland da, og Normann. Men hele laget samlet var ikkje særlig strukturert… Tenk å snuble i ballen sånn :grimacing:

Militæret

Rart å ikke ha tenkt over på forhånd. Har hun aldri sett en film om hva militæret holder på med?

:prince: Erdogan :crescent_moon:

Tenkte jeg også. Var hun klar for kostymefest der blinkskyting var litt av underholdningen?

71 grader nord organisert av staten?

«Gledet seg i årevis til å være soldat. Ble pasifist da de viste geværet.»

Hadde faktisk en i troppen på rekruttskolen som påsto han reagerte helt likt på at det var en reality check å få våpnet i handa, så da er det vel kanskje en greie da.

Flaks hun var dame slik at hun fikk dimmet!.

Nå husker jeg ikke heeelt, men det var en i troppen som begynte å slå etter noen andre med AG3-en den dagen vi skulle på skytebanen. Han fikk ikke beholde våpenet. Husker ikke hva som skjedde med han videre…

Kompisen min fikk skyteforbud OG kjøreforbud pga hørsel.
Han ville ikke inn, så han «hørte» litt dårlig.
Men slapp han? Nei…det ble et kjedelig år på kontor :smile:

1 Like

haha, frp folk altså!

Det er jaggu ikke mye man kan skrive før det blir “moderert” bort, må være sånn det var i Norge i 40-45? :sweat_smile:
Kan ikke annet enn å le da :sweat_smile:

:man_facepalming::man_facepalming::man_facepalming::man_facepalming::man_facepalming::man_facepalming::man_facepalming::man_facepalming::man_facepalming::man_facepalming::man_facepalming::man_facepalming:

Mange artige artikler av denne typen.

  1. Å være millionær i 2020 er ikke like imponerende som i 1962.

  2. De fleste som har klart å legge seg opp litt lever gjerne single, uten unger og i beskjedne boliger evt. hjemme hos mor. Alle kan jo legge opp penger hvis man bor i et telt i skogen og lunker litt havregryn til alle måltider.

  3. Det gjelder også en del “influencere” som skal lære andre å leve, det være seg i retning kosthold, trening, reising osv… Tenker ofte: Sleng inn et huslån, 3 unger og en fast jobb i den mixen så tror jeg Instagram-kontoen hadde fått en annen lyd.

7 Likes

Var på en DNT-arrangert fjelltur med en dame som var daglig leder i et firma med 15-20 ansatte og hadde tre barn. Hun syklet til og fra jobb også en dag i uken, også løp hun 20km på 2 timer en gang i uka. Det var treningen hennes. Respekt. :sunglasses:

1 Like

Har du iPhone? Liker du 80-talls musikk og sommervibes? Sjekk ut PoolsideFM: https://club.poolside.fm/Q6Nb

3 Likes

Funkygine?

Har hun jobb utenom influencinga og trening?

Ingen anelse, men jeg antar at flinke influencere har en stappfull kalender. Riktignok er sikkert Instagram en del av markedsføringskanalen hennes.

Poenget mitt vare bare at det er nok av folk som har huslån, unger, osv og allikevel er svært suksessrike. Nok av folk som er self made uten at de bor hos mor og far eller bor i et telt og spiser havregrøt også :slight_smile:

Selvsagt, men det var ikke det jeg nevnte over.

1 Like