Ja tenkte det samme om spesielt politikktråden. Der er det også de mest hardbarka som fortsetter å diskutere så det kan bli vanskelig med en saklig diskusjon.
Personlig er jeg spesielt lite opptatt av Korona egentlig, og når jeg engasjerer meg er det fordi det er et overveldende flertall som sluker informasjon gitt av de godkjente ekspertene (som ikke utenkelig har sterke bånd til internasjonale medisinprodusenter).
De få ekspertene som tør å stå imot den gemene hop, som til og med har vært i fronten i nettopp de spørsmål som reises, men før Korona brøt ut, de blir uglesett og dysset ned; blir sett på som mindre troverdige.
Det er veldig synd.
Det er jo 100% klart at både media og myndigheter har gitt falsk informasjon i andre situasjoner; så hvorfor ikke være åpne for at «tidligere» eksperter på feltet kan være inne på noe når de motsier flertallet?
Det blir en slags flertallets tyranni som samfunnet ikke er tjent med.
Det vil ikke si at konspirasjonsteoretikere skal få fritt spillerom og like mye spalteplass som offisielle kilder; men vi bør alle sammen sette spørsmålstegn til den informasjonen vi konsumerer.