For å spørre slik - om man er bekymret for det harde debattklimaet, for polarisering og hatprat - er journalisten Fredrik Græsvig sine bidrag positive eller negative i så måte?
Det er jo bare til å sjekke twitterfeeden hans det.
Flere tusen tweeter, hvor en stor andel handler om hvor dumme og fæle Trump og republikanerne er.
Ikke en eneste kritisk tweet rettet mot demokratene eller Joe Biden har jeg registrert noen gang.
Ikke at jeg følger han spesielt nøye, han er jo bare en klovn.
Det ligger en selvmotsigelse i:
og
For øvrig er jeg enig i at flere tusen tweeter om at Trump er dum er i overkant. En er tilstrekkelig.
Ingen selvmotsigelse der. Jeg bare skriver det for å ikke utelukke ikke at han en gang i løpet av sin twitter- eller journalistkarriere har kommet med kritikk av demokratene og Biden.
Fant ikke noe sted å legge dette spørsmålet, så lager en tråd.
Ser det er opprettet en ny nettavis (eller noe som ligner): Investornytt.no
De presenterer portefølge på krypto og aksjer. Ser og at de presenterer Pareto sin portefølge. Noen som har testet disse eller som har noen synspunkter på å bruke dem (som i å kjøpe pluss medlemskap)?
I dag så jeg lunsj til -129 kr, da har pengetrykkingen gått for langt når man får betalt for å spise ute
“Formueskatten”…
Og der klarte de å gjøre Robin skjeiv🏳️🌈
DC sliter , så de prøver det de tror funker. Men når selv Disney innså at Woke = Broke.
Så går det nok ikke bedre med DC.
Ingen overraskelse at Robin er usikker på sexualiteten sin.
En av få ganger det ikke nødvendigvis er totalt woke-pandering😂
De har gradvis gått i den retningen. Sett Robin serien på HBO? Veldig gay.
Sitter og ser på Man U-Leeds U. Er covid-19 Borte i england ?! Det er jo fulle tribuner …!!
Jeg er selv homo, men er dritlei dette homo-maset. De aller fleste av oss ønsker å leve livene våre i fred. I stedet blir man stadig fremstilt som et konstant offer for alt som er galt her i verden - som et persilleblad som begår selvmord om noen sier noe som kan/vil tolkes negativt. DET går på selvfølelsen løs!
24 og akkurat ferdig utdannet og må leie noen år før hun kan kjøpe egen bolig? Hva er rart?
Sånn blir det når dagens journalister prøver seg på renspikka propaganda.
Her må hu bare begynne å spare, finne seg en venn eller partner som hu kan kjøpe sammen med. Kom endelig inn på markedet selv i en alder av 37. Ting tar tid.