Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

10 dager ut i november og det er stille? Ingen vet eksakt når resultatene fra batchen ble innsendt og man har hvertfall ikke snøring på normal behandlingstid. Tålmod er en dyd. Absolutt NULL grunn til at den skal avslås iom at det var på grunn av en formalia sist.

2 Likes

Kommer kvartalsrapport + 3 timers kapitalmarkedsdag med Q&A om 3 dager. Har vel aldri vært mer transparens og informasjon fra selskapet

3 Likes

Liker bare ikke SoftOx sine kvartal rapporter av erfaring. Håper trenden snur nå.
Ser ut som de legger opp til litt utfyllende informasjon denne gangen.
Men vil ikke informasjon ang. resultatene være meldt over børsen først, om de hadde resultatene før ?
Tipper vi er i desember før KEMI svar og resultatene fra SIS. :+1:

Presentasjonen tror jeg kommer til å bli veldig spennende og faktisk veldig god på flere måter ettersom de ha satt av så mye tid. Og om de kom med mere negativt enn positivt ville i ihvertfall ikke jeg ha invitert investorer, analytikere og andre interessenter.
Så jeg tror dette blir virkelig bra, så får andre gjøre seg opp sine egne meninger.

6 Likes

Jeg tror mye av oppsiden i aksjekursen kommer når folk (utenom forumet her) skjønner at selskapet er mye mer enn corona-aksje og «antibac». Forhåpentligvis vil onsdagen bidra til det.

2 Likes

Har lest igjennom analysen til @Boblegutten igjen fra januar og håper noen av husene snart kan komme med en tilsvarende analyse…hyggelig lesning uten forsvars biten.

2 Likes

Jeg skjønner godt paranoiaen til noen vedrørende hvorvidt SoftOx faktisk får en godkjenning for SafeDes. Har man opplevd nok skuffelser, så preger det fort forventningene til fremtiden. Akkurat som markedet kan forbli irrasjonelt lenger enn du kan forbli solvent, kan byråkrater forbli irrasjonelle lenger enn du kan holde ut. Jeg er veldig spent på onsdagen! Noen dager er det å ha en 8-16 jobb litt suboptimalt😅 Jeg tror vi vil se store kursutslag denne uken, en eller annen retning! Lykke til alle sammen, håper sentimentet snur nå!

2 Likes

Tviler sterkt på en Eu godkjenning kommer før onsdag men skulle den mot formodning dukke opp tror jeg det blir skikkelig ballalaika her…:notes:

5 Likes

Var det ikke på Onsdager KEMI legger ut nye godkjenninger? Kanskje de har en deal om å få svar Onsdag 17.Nov :sunglasses:

Lov å drømme men selv tror jeg vel mer det vi kan håpe på er at rapporten som skal oversendes KEMI er klar eller i det minste informasjon om når de forventer å ha den klar.
Burde vel ikke være noen stor greie men som oftest tar det jo litt tid fra godkjenningsorganer får noe til de får prioritert å se på det. Jeg håper dette går raskt men jeg er vel mer der at jeg håper det kommer på denne siden av nyttår.

Men jeg overraskes gjerne da :slight_smile:

1 Like

Ett eller annet har de sendt inn til Clinicaltrials på Sbe som de nå har fått kvalitets kontroll på…

5 Likes

Det er det SWIS-01, ikke SBE, er det så vanskelig å skjønne?

Det er godt forstått, det er andre studie som er SWIS. Dette er Sbe

Noen som stiller på Strategy and Capital Markets Day onsdag?
Har tenkt å få den med meg men blir på PC’en.
Ville vert kjekt å vert det fysisk men passer desverre ikke.

Fra børsmeldingen angående SWIS-02 studiet:
Once again SWIS demonstrates and confirms previous findings (from SWIS-01) to be safe and well tolerated as a wound irrigation solution for acute wounds and not associated with any major risks.

SWIS-01 (som du ser på inne på clinical trials) er altså det første studiet for sårskylleproduktet.

1 Like

Noen som vet hvorfor SIS-01 og SBE-01 ikke dukker opp på søkefunksjonen til EudraCT?

Jeg legger inn trial-nummeret til respektiv studie, men får ikke opp noe.

Lurte på å sende inn spørsmål, men er jo ikke nødvendig å spørre om det samme som andre har spurt om. Mange av dere som har sendt inn spørsmål?
Og hva har dere eventuelt spurt om?
Vi før jo en solid gjennomgang regner jeg med så vet ikke helt hva de eventuelt ikke skulle snakke om…

Nå den 25.11

bilde

2 Likes

TTT! Det tar den tiden det tar. Om det kommer noe nytt, kan dere banne på at det koster ikke tjener. Jeg holder de aksjene jeg har, men har ikke tro på annet enn fomo fjas som tar det opp i nær tid.

Wound care- konferanse. Så hvertfall 3M skal ha utstilling der. Kan bli mye gode kontakter i Tyskland

2 Likes