Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Nyheten er relativt udramatisk for Softox sett over tid. Ingen som helst grunn til å selge for de som har satt seg inn i selskapet. Som nok vil begrense fallet, selv om det åpenbart vil merkes.

2 Likes

Bingo. Over tid. Det er jeg helt enig i. Med FFI på laget ordner dette seg over tid.

Hva som skjer på mandag derimot er noe annet.

Du svarer jo ikke, har en følelse av at du ikke vet og bare vil ha kursen ned.

Tipper Evilfreud skal kjøpe mandag, er det Teigland? Skal følge med på listene

Jeg tolker det som softox må stoppe omsetning av alle produkter med hypoklorsyre.

Innlegg 1750 og nedover.

Jada, trenger ikke være Sherlock for å spå at kursen går ned på mandag. Men “massakre” og “knust” er da svært populistisk, litt “investornytt”-grooven over det…

Du kan vel heller komme med noe mer konkret, tallfeste påstandene litt kanskje?

I Norge ja og hva betyr det i forhold til resten av porteføljen. Har lagret dette og kommer til å sende det til Finanstilsynet om du kjøper nærmeste dager/uker.

2 Likes

Ahh den sensoren ja. Hvordan gikk det med den? kanskje ta det i Next tråden

Hvor mye selger de i de andre landene?

For meg betyr det lite om kursen er på 30 eller 40 iom at det uansett ikke priser potensialet til teknologien overhodet. Oppsiden når ting materialiserer seg er motivasjonen til å ha aksjer i Softox og den har ikke blitt særlig mindre av dette vedtaket.

1 Like

Vil vel ha en billig inngang

Er ikke gitt at kursen vil reagere voldsomt på dette heller. SoftOx har sitt på rene og forholder seg til EUs fortolkning. Så får advokatene og/eller departement rydde opp.

At noen vil utnytte usikkerheten til evt. kjøp eller shorting er en annen sak. Det er sannsynlig.

2 Likes

Hvorfor skal Softox stoppe å selge produktet når miljødirektoratet tar feil. Hva skjer hvis Softox fortsetter å selge?

Det verste er at du ikke ser selv hvordan du opptrådte her

4 Likes

Jeg er enig.

Selskapet BØR dog få seg ekstern IR hjelp. Og kanskje gjøre noe i ledelsen for jeg synes ikke produktet får det pushet den trenger.

1 Like

Du fikk ikke napp på XI og twitter, så du prøver deg her?

Hvor mye selger de i Norge? Og hva betyr desinfeksjonen i forhold til resten? Når du tenker på at dette er kun i Norge. De har kontrakter nettopp inngått i Sverige også. Men du svarer ikke på spørsmål og ser med engang at du ikke kan selskapet, så gidder ikke å diskutere med en som har en såppas opplagt agenda.

2 Likes

Vi har en muldvarp som moderator i dette forumet. Herregud for et lavmål😀
Like patetisk nivå som gjengen i Xtrainvestor

3 Likes

Vurderer nesten å lage meg konto på XI for å svare han om han skal komme med dette, uvitenhet og spre frykt blant gjengen der.