Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Takk, du sier det så strålende godt at nyheter “fikser mye”

Lå jo en stor bolk med kjøpsordre på 5.50 hele fredag ettermiddag, og ingen av selgerne solgte ned til den, bortsett fra siste kvarteret. Gikk vel for det meste på 5.51-5.60. Syns det er positivt når 6 sifra kjøpsblokker får ligge urørt i lange perioder. Det er i allefall et annet mønster enn det vi har sett fram til nå. Tidligere ville jo det bare ha kommet en tilsvarende dump med aksjer fra selgersiden. Så blir en spennende uke. Det er vel halv dag på fredag og.

2 Likes

NB at det hagler inn med term-jobber med oppstart Q1-Q2

Ikke noe dårlug tegn😄

4 Likes

seer bra ut

Spent på hva dem oppdaterer med imorgen, for det kommer, spørsmålet er bare om inhouse blir forlenget, om det blir PPT eller oppdrag på NM.

Last updated: 13.12.2021
Send email to Subsea and Renewable

Vessel Type Client Availability Port
Normand Maximus CSV Inhouse until 20.12.2021 Europe
Normand Cutter CSV 20.12.2021 Haugesund, Norway
Normand Australis CSV PPT Singapore
Normand Navigator CSV 01.01.2022 Singapore

Jeg leker med tanken om 5 årskontrakt;)kr - understreker leker med tanken.

Ja, mange tanker her også.

I hate to say I told you so…neida, jeg elsker det😄 en av de lokale bedriftene bekrefter at det (ihvertfall delvis) er vedlikehold/oppgradering som gjør at NM er hjemme😄

2 Likes

Flower nå på vei mot Las Palmas- og Brasil!?

2 Likes

Kan vi håpe på tidligere start? Den skal jo på en lang kontrakt for Petrobas i april…3år+475dg oppsjon…

Eller kanskje et lite prosjektoppdrag først? Er i alle fall tidlig ute jf. Oppstart i April

Blir forøvrig spennende å se listene i morgen- og hvordan aksjekursen beveger seg i dagene fremover

Noen som har finregnet på salgstall jf. uteblitt flagging fra Hemen?

Var Flower listet i dpoten gor litt siden Rodjer🤔

Når du spør nå ble jeg usikker.
I tilfelle den har vært der har det kun vært for en veldig kort periode

1 Like

Synes det er helt utrolig at de ikke har flagget enda.
Får det rett og slett ikke til å stemme, kommer det ikke imorgen begynner jeg å lure på om de rett og slett har gitt blaffen, selv om det ikke er en eneste god grunn for det.

Eller om vi står ovenfor en situasjon med ny (stor)selger eller alternativt at mange har gått lei aksjen og benyttet oppgangen til å komme seg ut- eller ned?

Ja, flere muligheter, men når Hemen nå stod med 400k i reduksjon synes det rart at de plutselig stoppet opp?

Flower var på Husøybasen 4 dager diden, nå Montrose avgang Las Palmas- de driver ikke på sånn for ingenting. Enten kort jobb eller tidligere oppstart Brasil?

1 Like

Enig, kan være begge deler