Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Hvis det går et par mill til i dag så er egentlig de neste dagene helt åpne. Veldig positivt

Innredning for 180 personer hvorav 132 er enmannslugarer og 48 er tomannslugarer.

Lite plass til gruppesesjoner da?

Nå kan det ha blitt gjort endel endringer de seneste 4 ukene hva angår innredning :joy:

Normand Max i Mus :stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Hadde den på tungen, men turde ikke :joy:

For tørr og god til at jeg kunne la den gå

1 Like

Bra plass på akterdekket…pun intended😄

Men altså, jeg googlet kjapot litt jobber på accomidation, vi kan fort snakke 200-300k/dag og mye mer forsåvidt, men er jo umulug å vite

1 Like

Takk- det var deilig med liten latterkrampe!!

Eneste som er helt sikkert er at de seiler ikke til Hammerfest for 2-300k/dag.
Det nekter jeg å tro.

Edda Fides er ikke heller gratis.

Min tanke er at det ikke er topp betalt selvsagt, men at oppdragsgiver er desperat etter å erstatte Edda Fides.
Ingen tro på at man tar på seg oppdrag for 2-300k da kunne man heller gått i spotten i Nordsjøen

Stor stående ordre på 5,5, samtidig som det støvsuges høyere. Dette er en iherdig og målbevisst kjøper

1 Like

2.6mill aksjer omsatt😄

Forøvrig helt grei utvikling her nå i mine øyne. Høy omsetning og utveksling av aksjonærer. Masse effort og lite resultat for de som prøver å presse nedover. Vi holder MA100 og ca 5,50. Bygge mer volum og støtte her nå så har vi et mer solid fundament å gjøre fraspark på. Spennende dager nå!

7 Likes

Ingen lettvekter(e) som laster idag hvertfall.
Sykt hvor de drar til på 5,5

Vi passerer straks 3mill aksjer omsatt :-o

Må da være 2020-ish sist vi så de tallene?

Medio desember ifjor ja.

1830390 10.12.20
2361606 11.12.20
4937103 14.12.20
4293527 15.12.20

Min våte drøm er at det er Aker som kjøper, men tror jo egentlig ikke på det selv :grinning:

3 Likes

4,3% av aksjene til SOFF omsatt i dag, så langt :slight_smile:

1 Like

Det neste vi kan vente nå er vel melding om at Hemen leverer tilbake aksjene til DNB kanskje.

Kunne jo tenkt meg at Jarsteinen flagget 5% og Aker 25% etter børsslutt idag, det ville satt fyr i teltet.

1 Like

Ja at Aker eller Jarstein øker hadde gitt mer fyr enn Max i musa🙈

1 Like

Måtte plukke litt til nå. Mulig for tidlig. Men Nordea kan jo faktisk være ute i løpet av et par dager i dette tempoet