helt klart og dette vil holde kursen på solstad nede helt til at han er solgt ut.
hvor mange aksjer har han igjen?
…men med så liten omsetning som nå så snakker vi om meget lang tid
helt klart og dette vil holde kursen på solstad nede helt til at han er solgt ut.
hvor mange aksjer har han igjen?
…men med så liten omsetning som nå så snakker vi om meget lang tid
Det er vel den siste forlengelsen av Maximus vi kan forvente før evt klassing. Og vil de evt vente med klassing til etter at de har en kontrakt?
300k/dag for Sapphire, helt ok det- ligger på 250-350k/dag nå, det er fint.
Trenger lutt mer jobb
Kan vi anta at Installer har tatt denne for Frontier?
Ja, det kan vel ikke utelukkes. Men, det er i så fall rart at de transporterer 2 skip så langt for bytte i en såpass liten jobb.
Superior forlenget til 29.1.22 uten at jeg husker hva WC står for annet enn toalett
Far Superior CSV 29.01.2022 WC, Norway
Godt å se at flere og flere ser at offshore vind blir et stort marked- og at de som investerer fokuserer på skip supplerer det som finnes fra før.
Jippi! Det ser ut som om Australis endelig er i arbeid- KIRINSKOYE FIELD.
Det blir spennende å høre hva det er- må jo være noe av en viss størrelse etter all reising og venting den ser ut til å ha vært utsatt for.
Nært opptil halve Subseaflåten vår står snart uten meldt kontraktsarbeid, selv om flere av dem tilsynelatende er i jobb- eller er på vei til jobb.
Meldes det nå snart inn en rekke nye subsea-avtaler med potensial til vesentlig å bedre våre inntekter, kommer vi til å se en spot-føljetong eller risikerer vi å måtte vente på på nytt kontraktsarbeid?
Mht. til LPSs uttaler om strategi- og marked for subseaflåten… Dette blir spennende tider!!
Nå må dette snart materialisere seg i noen kontraktssigneringer som meldes markedet.
Ja, jeg kan ikke skjønne annet. Dette er en viktig fase for SOFF (Økonomi) og LPS (Tillit og troverdighet ift.uttalelser om strategi)
LPS har enda ikke gjort noe for- eller uttalt seg om aksjekursen som jo som kjent er på ca. EK* 0,11. Dette er ikke akkurat noe man som CEO ønsker å ha på cvén. Hadde det vært meg ville jeg hatt et ønske- og et mål om å slå tilbake med brask og bram. Er det dette som nå er i ferd med å skje, eller kan det være slik at hans strategi er i ferd med slå feil?
Tja. Burde de melde noe som helst som ikke er børspliktig før NM er avklart? Vi er ned 4kr siden toppen på tross av mange gode meldinger. Markedet absorberer det bare splenge NM er uavklart, selv om det er helt ulogisk-sååå dyr er ikke NM.
Jeg vil ha avklaring NM OG like etter en drøss csv meldinger😂
Enig i det, og nå nærmer det seg kanskje for NM også. Mulighet for brask og bram altså!
Jeg tror dere må slutte å tenke at LPS og Styret er interessert i aksjekursen kortsiktig. De lager langsiktige planer/strategier for bedriften. Så kommer aksjekursen til å stige eller synke som en følge av det. Vi som investerer vil gjerne ha konkrete triggere. De som styrer vil gjerne ha stabilitet og bærekraftig vekst.
Enig. Denne strategien er nok flere år gammel- og lagt med langsiktig perspektiv, men kanskje er tiden nå snart moden for at vi får se starten på resultatet av den?
Vi var egentlig iferd med å se begynnelsen på bedre tider-2019 var beste året for bransjen etter krakket i rater/jobber 2014. 2020 begynte bra-så kom covid…
Hele verden er satt på vent… Men det er håp i enden av tunellen
Jupp! Se på oljeprisen -
Hemen ned 102 932 aksjer jf. dagens liste