Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Når jeg leser slike artikler så skjønner jeg hva Donald T. prøvde å si den gangen…

Ser jeg har fått mail fra jornalisten nå…

2 Likes

"Hei, Roger.

Poenget jeg forsøkte å få frem var at han nå passerte 10%. Men du har helt rett i at jeg bommet på utgangspunktet, så det skal jeg rette opp.

Takk for tilbakemeldingen.

Mvh
N.N.N
Finansavisen

Synes dette var et voksent svar.

4 Likes

Fortell…

NM endret losbestilling til 12:00. Fortsatt destinasjon Haugesund

2 Likes

Men, det ville vært enda mer voksent å utøve ordentlig journalistikk i utgangspunktet. Slett og markedspopulistisk arbeid!

1 Like

jepp, selvsagt, helt enig.
På den annen side, honnør for at han i det hele tatt svarte.

Vet ikke om du eller andre har vært i kontakt med eller forsøkt å kontakte dem tidligere, av egen erfaring kan jeg garantere at det er ikke alltid lett.

3 Likes

Fremragende @Rodjer. Må si jeg er imponert over journalisten også - ydmykhet.

1 Like

Kaller ikke det et voksent svar. Det er manipulasjon av en aksje. Burde jo skjønne det tvert at den var veldig feil vinklet

Man kan kalle det hva man vil, jeg har ikke sett mange artikler fra denne journalisten tidligere.
Vi er enige om at det var dårlig håndverk også han, en beklagelse rekker for min del og kan gå videre.

1 Like

lite bevegelser i Soff nå. Vet ikke hvor den skal, men er nok mange som sitter på lur her

Det kan se ut som om gårsdagens kjøper er fornøyd- eller at han/hun/de sover ut rusen fra i går. Da kan det vel henda at Nordea sørger for at jeg likevel får årets juleønske oppfylt da!?

Vel, fortjener du det da?

Ja, jeg fortjener det. Men, aksjen og de øvrige aksjonærene fortjener det ikke.

edit:
Jeg kunne godt tenkt meg en del flere aksjer uten å heve snittet

hehe ok

merkelig hvor stille det er nå… fra en omsetning i går på 20 mill . ser ut som at dagen lett ender på en omsetning på 2mill…1/10 av i går. aksjen kan da droppe mer

Gjelder ikke bare Soff. Mange andre med lav omsetting i dag

1 Like

Da var det kanskje noen som mente det var riktig- og viktig å bruke hele budsjettet i går basert på forventning om snarlige positive nyheter??

Eller så stod Nordea for 2 mill internhandel i går slik at det skulle fremstår som høy omsetning, og dermed fikk ut 300k netto (konspirasjon)

Får vel ikke lister før på julaften for gårsdagens handel. Så det kan jo bli en fin julegave og et hopp i kursene alt etter hvem som har kjøpt…