Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2


1 Like

Kursen var ikkje oppe i 5.5 på mandag heller. Så nordea ser ut til å selge der/over

Takk for aksjonær listen. Fra hvilken dato er den gjeldene?

Det er vel mandag

Kan være at Nordea selger siste rest under 5,50 i dag, for å sluttføre nedsalget i 2021

Ja, og det var jo bra volum igår og…tror vi får salgspress idag fra de som skal ut før 31.12

ser sånn ut ja.

Det burde ikke være all verden av aksjer de sitter igjen med nå, så tenker at dette nok bremser- og eventuelt snur allerede ila dagen. Får prøve å kjøpe litt til på bunnen da.

Volumet øker endel nå så dette ser bra ut mtp å få de ut :slight_smile:

På meg virker det at det er noen nettløker som selger.

Det positive er at kursen går opp når noe kjøper litt

Ute nå?

Ikke rare volumet siste 35 min.

Ser ut som at det fortsatt er en blokkering mellom 5,45-5,53 ish. Ordreboken endrer seg hele tiden…

Trur bare det er snakk om kort tid, så blåser vi igjennom 5.6 :slight_smile:

2 Likes

Normand Drott er ifølge Westshore i Bergen men den ligger på Husøy… Litt usikker på hvorfor, den pleier ha Bergen som base når den ligger klar i spoten.

tror det kan skje nå… tror disse nordea og john har gitt seg for i år :cowboy_hat_face:

2 Likes

Vi passerer 500k akdjer omsatt i dag, og med omsetnkngen da etter mandag spørs det om de ikke er ute ja, vvor mye haddr JF/Nordea igjen etter mandag liksom…

jeg vet ikke. vi har ikke mye info

1 Like

River ikke skinnet av pølsen denne avslutningen, men går nå litt aksjer i det minste

1 Like