Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Kjøpte litt te eg, ser ikke bort fra at det kommer nyheter før neste handelsdag som gir oppgang fra start mandag.

2 Likes

:crazy_face:

Vi trenger mer oljeleting | Finansavisen

7 Likes

Det gjelder og ligge nærmest markedet. Som du ser er det stort sett Bergen som brukes av AH skipene, grunnet kort vei til Mongstad og CCB. Når du ser på supplyskipene er det litt mer hipp som happ mellom Bergen og Stavanger. I Stavanger har en Dusavik og Tananger som to store supply baser.

Ja det kan være det-kan og være så enkelt at med den lave aktiviteten nå lar de den ligge til over nyttår så mannskapet kan feire med familien, antar flere i mannskapet bor lokalt her.

De har nok en grunn, mest sannsynlig for og fikse noe greier, kostbart og kjøre en slik båt fra Bergen til Stavanger.

Mye tyder på at vi kan få oppleve et flott Solstad år i 2022, hvertfall mener og tror jeg det er gode muligheter for det.
Ønsker å takke alle bidragsytere på denne tråden gjennom 2021, vi har sammen klart å skape en aktiv og meget fruktbar tråd og et alternativ til de mange biotek trådene her på forum som har dominert stort(ikke noe galt om biotek).

Ta vare på deres familie og venner, måtte vi få et år med god helse, ønsker dere alle et Riktig Godt Nytt Solstad År!

8 Likes

Takk i like måte, @Rodjer! Tvi tvi 2022 :crossed_fingers::crazy_face:

3 Likes

Dagens liste:

Fortsatt lite interessante kjøpere

1 Like


På den ene listen står det at DnB har redusert med 1,2 mill, men regner med at det er feil.

edit: På den andre listen har en annen DNB konto økt, så er vel noen flytting.

Spørsmålet er om DnB skal ut også på nyåret🤔

Kanskje mer fornuftig å stille seg det spørsmålet når/hvis de begynner å redusere?

Ville det ikke også vært litt rart at de først låner ut aksjene sine, deretter begynner de å selge?

2 Likes

Er jo ikke utenkelig, men tror de holder igjen lenger når de ikke har begynt enda- mulig de vil avvente Mximus dituasjonen. DNB skal jo ut etterhvert de og mdn fint om de avventer litt😄

Tror sjansen for at DNB skal ut på nåværende tidspunkt er svært liten, men intet kan selvsagt utelukkes.

Volumet til soff
27des= 380 K,
28 = 1500K.

Om listene ikke er feil stod DNB BANK ASA for en særdeles stor andel av omsettingen.

Nå er ikke jeg helt med her, har dnb redusert i soff?

Nope

Nei, nettopp.
Det jeg heller ikke fikk til å stemme.

flott at DNB reduserer.

Står DNB BANK i listen over: rad 30.
Kan være en feil, men intern flytting er det ikke.