Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Ok, da er det bare 10% av flåten igjen :slight_smile:

10min inn og vi er nesten på halv vanlig dagsomsetning🤔

Dette er vanlig dagsomsetning nå Metallian :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Håper volumet viser til at oppgangen er på vei nå.

Hehe ja det hadde vært fint, volatilitet og oppmerksomhet er bra😄

Siste 2 ukene varuerte jo dagsomsetningen enormt, så vanskelug å vite hva som er “normal” dagsomsetning nå:thinking::smiley:

Ser jo ut som det brygges på noko her nå.

FOMO nå ja, er vel min forsiktige analyse :wink:

Edit 1:
Men så ble det jo dumpet 100k aksjer i hodet på dem :wink:

Edit 2:
Så kom der flere kjøpere :laughing:

Lover bra når aksjen ikke knekker sammen ved dump av +100k aksjer :slightly_smiling_face:

På tross av tull med listene til VPS så må jo dette sies å være en fin start på uken. Nesten 300K volum, står å stager mot motstand nå, men om det løsner så bærer kanskje ferden videre opp til neste motstandsnivå - 6 ish

Får håpe vi rister av oss de kortsiktige så snart som mulig, så vi får en fin og jevn oppgang tilbake til nivået den hører hjemme

er john og nordea ute nå? er det en oppdatering på dette?

Uvisst hva som er status på aksjonærlistene da disse ikke lar seg oppdatere. Jeg vet ikke hva som er feil, men både infront og tek har problemer med å “pulle” lister. En nærliggende antagelse er at problemet ligger hos VPS service.

jeg forstår. takk og godt nytt år

Takk. Likeledes.

1 Like

Listene som skulle ha kome idag er dei som kom på fredag. Vil tru at det var ein feil at dei kom på fredag då det egentleg burde ha vore stengt.

Bare vi nå kommer oss over 5,7.

Du har nok helt rett i det.
Ingen lister som kom på julaften og det skulle de nok ikke gjort på nyttårsaften heller.

1 Like

ikke uro deg på det. i dag går vi garantert over 5.7 og i slutten av uken så tror jeg vi passerer 6. det tror jeg

1 Like

Uansett hadde Nordea 790k igjen etter tirsdag. Gått 1,4 mill onsdag torsdag. Kan fort vere tomt då

Ser at salgspresset på 5,4-5 er borte så det er jo en forbedring.

trykk nå på 5.66 47.000 aksjer…