Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Vil tro volumet øker litt nå sammen med kursstigning

1 Like

:partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

1 Like

Jævlig bra. Kommer vi oss over 6,3 er neste nivå 6,6. Deretter 8 tallet -motstandsmessig.

4 Likes

Solgte ADS og og en skvett Telenor imorges da de har skuffet og økte i Huddle og Soff. Føles bra den nå srlv om Soff nå er snart 20% av porteføljen min og jg har en “regel” om maks 10%

1 Like

Hehe Der slår jeg deg i eksponeringsprosent - helt idiotisk, men av og til må man gi gass.

Noen sier diversifisere andre mener det er helt idiotisk.

1 Like

Jeg har 75% på aksjeporteføljen, og nesten 30 av totalporteføljen

2 Likes

Hadde vært utrolig greit om vi kom oss over 6,3 i DAG…

Edit: Nesten;.)

2 Likes

Men 6.28 er jo flott. Kanskje vi holder oss over 6 denne uken

Påtross av utfordrene makro med økt tiåring rentesats, omikron utbredelse stiger osebx. Heldig er vi med at børsen er energitung. Oljen holder seg også påtross av eia rapport om skuffende crude nedtrekk og Fuel build. Så sant ingen får hetta og tar gevinst som det monner så tror jeg på bedre tider -

Det kommer csvmelding innen 20.jan- jeg er så sikker at bommer jeg så donerer jeg 500,- til Sykehusklovnene m/screenshot her selvsagt. Vinnvinn igrunn😄

1 Like

Fundament- eller følelse?

1 Like

Sannsynlighet.

1 Like

Rykter, magefølelse, antall båter ledige/snart ledige, rapporter fra Brasil- alt sammen😄

4 Likes

helt enig med deg. det er rett rundt hjørne at vi får inn meldinger :+1:

Jeg har hørt tilsvarende rykter, og har tilbakemelding fra skipsmegler om bra OCV-aktivitet så jeg tviler ikke

Der kom det et lite løft i spotten også, 4 nye oppdrag på rappen inkjl 2 ahts

5 Likes

Basert på usa så kan det bli rufsete i morgen;(

Hærlig, da blir det billigere inngang :wink:

Blir nok mye som faller litt i morgen ja. Men vi har jo hatt noen strålende dager også.

1 Like

Nedgang jevnt over. Det samme gjelder for Nordeas beholdning i SOFF. Vil tro dem er ute nå.


2 Likes