Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Ser ikke ut til å bli en god dag på Oslo Børs

Spent på hvordan SOFF gjør det

Oljeprisen henter seg inn. Tror ikke det blir så gale.

3 Likes

Det er jo mest tek og vekstselskaper som står for fallet.

2 Likes

Ned 1,5 ish… Må la støvet ligge seg… Om futtene i USA begynner å lyse grønt så blir det ikke så gale.

blir ikke så gale. ergo…det blir ikke mer kjøp på meg. hadde vi hvert under 5.8 så hadde jeg gitt gass igjen

1 Like

På den positive side er omsettingen særdeles god. Det er gått nærmere 200K volum, Nordnett kontoen er sikkert utryddet sammen med en haug med andre tradere/investorer på jakt etter kortsiktig gevinst. De samme kjører sikkert kursen oppover senere i dag.

@pdx hadde vært kjekt med sånn GIF funksjonalitet er på TEKI - det hadde vært bra for den mentale hygienen. Er forebyggede tiltak om du vil.

2 Likes

Klager ikke på 200k på kun 10 min!

garantert vil det stramme seg til når solstad ikke falt mer. vi har resten av dagen på en opptur fra vi er nå. det tror jeg

:rocket:

der var Solstad i + 1,91% opp. RT 6,40

Kommer det en børsmelding nå blir det god stemning. SOFF skal trades når alt annet er bæsj kanskje…

1 Like

Jøss, opp 1,9 på høy omsetnkng på en dårlug børsdag…Soff er voldsomt sterk nå😳 tenk når det kommer nyheter

SOFF har hatt en tendens til å gå motsatt av OSEBX sentimentet…straks 500K volum. Det er særdeles fremragende :boom:

Med en nyhet nå skal man ikke se bort ifra at 6,6 blir tilbakelagt veldig lett.

SOFF er virkelig sterk i dag

Er det en- eller flere som nå bare tålmodig ligger å soper opp aksjer fra utålmodige?

Edit: I så fall kan dagen i dag bli morro

Lurer på hvem som er ute å handler, brøt gjennom 60k aksjer på 6,5 på noen sekunder :hot_face:

HEr er det som kan bli bra og enda bedre. Et fenomen som jeg ikke har vært ute for, noen sinne med SOFF - Om det skjer… Golden Cross MA 50 krysser over 200…

Golden Cross

A golden cross is a technical chart pattern indicating the potential for a major rally . The golden cross appears on a chart when a stock’s short-term moving average crosses above its long-term moving average.

2 Likes

Kan du oversette?

2 Likes

Ja, nå får vi jo eventuelt se kjøpsiveren for nå dukket det jo opp noen aksjer for salg.

8-10 mill i omsetting dag.? Herregud… håper på at det skjer.

Det må da være noe- eller noen som skjer nå?