Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Tror selv der ikke det kommer så mye gevinstsikring før børsmeldinger.

1 Like

Forhandle ser veldig bra ut

med den utviklingen vi har på olje prisen og de signalene vi får på olje prisen med videre varslet høyere aktivitet for “Olje service” så skulle det etter min mening gi en styrking av kursen. Jeg ser ingen røde flagg her. :orangutan: oljen er nå. 86.5…

1 Like

Oi det var en åpning det

Så ut som en post på 7,9 gikk

Sjuke greier. 1 mil i omsetting på 2 min.

1 Like

Ser at høyeste kurs var 7,98. Sinnsykt!

Tipper den vil prøve seg på 8ern i dag

1 Like

Ble litt gevinstsikring likevel. Momentum ass…

Ja, får se om den setter fart når sikrerne har sikret.
Uansett god tid

Tror nok mange ble småstressa når den åpner opp 40 øre over kursen :joy:

1 Like

Det er et motstandsnivå rundt 8. Vi fikk testet den. Resultatet ble negativt, men kursen har gått bra i det siste så så.

Noen tighte SL og sikkert… Vi får bare løfte blikket.

2 Likes

Ikke unormalt at den faller litt tilbake og konsoliderer litt før den spenner buen igjen

1 Like

Er naturlig at nivået rundt 7 testes fra oversiden også, den var en brukbar motstand på vei opp

1 Like

Det viktigste nå er at omsetningen er på et helt annet nivå nå enn for kort tid siden, kan gå mot 8 igjen allerede idag

500k aksjer omdatt på en halvtime😳

1 Like

Det gikk vel 1300 K på fredag. Dette e nice.

godt å få ristet av seg de som ville ta gevinst. nå er vi klar for å klatre igjen. etter min mening så er det ingen ting som forteller noe annet for øyeblikket :cowboy_hat_face:

1 Like

Exercise of warrants, conversion of convertible loan

Det er klart at det vil vekkes til live en del salg når kursen stiger raskt, men som nevnt over så er det volumet som er mest interessant nå. Høyt volum uten betydelige fall løser disse nedsalgene. Men alt tyder på at dette skal videre opp ja. Selv på QEC som nylig gikk fra 1 til 3 kroner så fikk kursen noen ordentlige pullbacks underveis

Ser forøvrig ut som noen bytter fra Soff til Sioff i dag. Kanskje ikke så dumt