Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Ikke feil med cash. Hvilken investeringsprofil man velger hviler i stor grad på hvilen investeringsfilosofi man har tillit til/sverger til. Jeg kan kun snakke for meg selv, men når jeg har hatt best gevinst er i de tilfellene jeg ser fremover og ikke nedover (mikro). Tid er selvsagt en faktor også. SOFF er litt som QFUEL for mitt vedkomne - når meldingen om NM (PoC i tilfellet QFUEL) kommer så tar raketten av. De 10-15 første prosentene utgjør relativt mye for meg og ikke noe jeg vil gå glipp av.

Holder nok en stund til. Break even på aksjene anskaffet sist i 2020, god profitt allerede på siste inngang på omtrent 5,4.

1 Like

Selger ikke en tøddel. 20% jeg ikke får med meg det når melding kommer idag😄

2 Likes

Installer i arbeid i Øst Afrika

2 Likes

Spennende bevegelser nå. Noen som ville ut.

Golden cross nærmer seg - hvilket jeg ikke har opplevd i SOFF tidligere:-)

1 Like

Hvilken program/nettside bruker du til ta?

Tradingw

Noob her-hva er golden cross-altså hva forvdnter man da skjer?

Gc er et tydelig bullsignal

1 Like


image

1 Like

Nordnet investorens reaksjon når …image

Det er ikke nedgang, det er den lille “samlingen” du tar på joggetur før du begynner på det bratte partiet😄

Hahaha syntes bare den reklamen her er så syk at jeg måtte gjøre et forsøk på å lage en meme:
AJ Produkter | Livet på jobben | Gjennomføreren - YouTube

Failed

Jeg har gått mye i cash, men holder i SOFF og EIOF, trader i SIOFF. Men om 30 minutter så stiger alt, futtene i USA er fine i dag.

2 Likes

faller på svakt volum

Kan bare komme melding nå. Jeg tok litt :slight_smile:

Venter litt til.

De amerikanske nøkkelindeksene har falt markant tre-fire dager på rad, men torsdag ser det bedre ut fra start i New York:

  • Samleindeksen S&P 500 stiger 0,47 prosent
  • Industriindeksen Dow Jones stiger 0,38 prosent
  • Teknologiindeksen Nasdaq stiger 0,97 prosent

En liten kontrakt nå så den kunne gått til 8 hadde ikke vært gærent :sweat_smile:

1 Like

men i dag så går vi lett under 7… 5 % ned i dag er jo tungt…

Det tror jeg ikke skal være så lett, fått ganske fin støtte der