Typisk Oslo folk, dumper alt på torsdag ettermiddag og setter seg i bilen for å kjøre på hytta 4 timer unna alt som heter mobil & wifi dekning
Jeg på min side, kjøper med begge henda rundt disse tider hver uke.
Typisk Oslo folk, dumper alt på torsdag ettermiddag og setter seg i bilen for å kjøre på hytta 4 timer unna alt som heter mobil & wifi dekning
Jeg på min side, kjøper med begge henda rundt disse tider hver uke.
Den måtte jo ha en pust i bakken på et tidspunkt
men greit å få noen av lastebil planet så det blir letter å komme oppover. Disse som selger nå blir ikke med videre.
Går sikker noen SL etterhvert nå
Tror du skal zoome lengre ut. Si 10 år…
Hva er SL?
Stopp loss
Ser det er en ordre på 100K. nå i boka… konge det
Ikke fulgt med idag, men ser ut som den snudde perfekt rundt 7
Når kan vi eventuelt vente Golden Cross, og vil dette i så fall kunne sette fart på noen datalogaritmer?
Usikker på hva du mener her?
Golden cross antagelig
Takk;) det tar nok litt tid til. Neste uke engang.
Går oljen høyere enn nå så har nordsjøoljen aldri vært høyere noen sinne, vel og merke målt i norske kronasjer.
Hipp hipp hurra.
Om ikke NM får kontrakt, vel da vet jeg ikke lengre.
Den gode Samaritan får sin lønn i himmelen. Jeg håper du får din snart, kanskje til og med i dag
Mermaid er nå på vei til den danske energiøya og arbeid for Fugro.
Clipper fremme i Horten for ?? - (Hun er på lang kontrakt)
Dagens liste:
Inflasjonen ja, men arbeid også. Rapport fra Rystad:
https://www.offshore-mag.com/regional-reports/north-sea-europe/article/14223774/rystad-norway-set-for-65billion-inflation-hit-in-upcoming-awards
Blir sikkert dårlig stemning i dag for femte dag på rad. Til og med for energi siden oljen er på hell;( alt kan skje derimot.
Når jeg frykter børsuro og nedgang spiller jeg denne klassiske sangen for meg selv, gjentagende, over lange tidsrom.
Norsk Melodi Grand Prix 1989 - Optimist - Jahn Teigen - YouTube