Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Typisk Oslo folk, dumper alt på torsdag ettermiddag og setter seg i bilen for å kjøre på hytta 4 timer unna alt som heter mobil & wifi dekning :wink:

Jeg på min side, kjøper med begge henda rundt disse tider hver uke.

image
Den måtte jo ha en pust i bakken på et tidspunkt

men greit å få noen av lastebil planet så det blir letter å komme oppover. Disse som selger nå blir ikke med videre.

2 Likes

Går sikker noen SL etterhvert nå

Bilder av det srh har regnet seg frem til for lenge siden, Installer på jobb med hookup

2 Likes

Tror du skal zoome lengre ut. Si 10 år…

1 Like

Hva er SL?

Stopp loss

1 Like

Ser det er en ordre på 100K. nå i boka… konge det

Ikke fulgt med idag, men ser ut som den snudde perfekt rundt 7

2 Likes

Når kan vi eventuelt vente Golden Cross, og vil dette i så fall kunne sette fart på noen datalogaritmer?

Usikker på hva du mener her?

Golden cross antagelig

Takk;) det tar nok litt tid til. Neste uke engang.

1 Like

Går oljen høyere enn nå så har nordsjøoljen aldri vært høyere noen sinne, vel og merke målt i norske kronasjer.

Hipp hipp hurra.

Om ikke NM får kontrakt, vel da vet jeg ikke lengre.

4 Likes

Jaja, så ble det ikke innen 21.jan​:see_no_evil::grinning_face_with_smiling_eyes:

5 Likes

Den gode Samaritan får sin lønn i himmelen. Jeg håper du får din snart, kanskje til og med i dag :wink:

1 Like

Mermaid er nå på vei til den danske energiøya og arbeid for Fugro.

Clipper fremme i Horten for ?? - (Hun er på lang kontrakt)

Dagens liste:

Inflasjonen ja, men arbeid også. Rapport fra Rystad:
https://www.offshore-mag.com/regional-reports/north-sea-europe/article/14223774/rystad-norway-set-for-65billion-inflation-hit-in-upcoming-awards

1 Like

Blir sikkert dårlig stemning i dag for femte dag på rad. Til og med for energi siden oljen er på hell;( alt kan skje derimot.
Når jeg frykter børsuro og nedgang spiller jeg denne klassiske sangen for meg selv, gjentagende, over lange tidsrom.
Norsk Melodi Grand Prix 1989 - Optimist - Jahn Teigen - YouTube

1 Like