Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

De 10% er jo betydelig mer verdt om det ikke kommer emisjon. 10% er jo nesten 6%mer enn de har idag (4,14%)

1 Like

Nettopp.

Det kan således antas at han vil være interessert i å gjøre det han kan for å unngå dette- både som daglig leder og aksjonær. I rollen som daglig leder har han jo dessuten gode muligheter til å kunne influere på dette.

Eksempelvis kunne man tenkt seg at han ville vært mer tilbøyelig til å akseptere en "halvgod "langtidskontrakt på NM for å unngå noe slikt- og dette ville jo uansett vært nærmest uangripelig fra styrets side så lenge kreditorene støttet dette. Det sier jo da kanskje litt om hans syn på risikoen/usikkerheten knyttet til NM!?

Godt poeng, og der er jo taktikken nå mer og mer klar, bevist ved skip uten kontrakt- det er bedre tider fremiver og det tas ikke hva som helst av kontrakter.

Er litt volum i dag også - sålangt. Penger på gaten for kjøperne? Det vil vi finne ut av

helt klart at det er penger på gaten etter min mening, jeg har ikke mer å kjøpe for så er jo litt irritert nå :orangutan:

Frem med sjøsykepillene :slight_smile:

Om vi går ned mot 6,5 da skal jeg ta litt i og gjøre mitt bidrag

Risiko for at vi får en viss skummel formasjon i aksjen om den holder seg på 6,5 og bryter enda lengre ned :crazy_face: Da trengs sjøsykepillene.

Kommer forhåpentligvis en kontrakt neste uke, eller at vi holder oss på tilsvarende volum eller større bare med oppgang, så kan tradere lette skuldrene litt

På dette volumet også

1 Like

Rart og egentlig veldig synd SOFF ikke har gått opp mer i takt med oljeprisen

Cutter siger inn til Soffbasen på Husøy, om den er helt ferdig på Westconverftet eller ikke vet bare Soff🤔

3 Likes

Hvor skal den da?

Uten kontrakt prdd

Hvorfor var den å\på verft?

Aner ikke. Enten utnytter de bare dødtiden eller så klargjøres den for noe.

1 Like

Gr bort på verftet å spør

Avsperret ips-område😄 tror du ikke jeg har prøvd😄

1 Like

Særiøs riskoff i dag…

Noe grenseløst også …

Tenker ikke for mye over det når en tungvekter som Equinor går ned 2%