Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Og Drott ligger til kai rett ved siden av de, Sapphire går sørover nå…

Du tror ikke kanskje at Master/Borg/Titan/Mariner skal settes i arbeid vel?

Mariner og Master skal til Kina 99% sikkert, er også sagt av noen som burde vite dt at Borg blir spiker. Titan er jg mer usikker på- den er nyere men litt liten- den er flyttet bort til de 2 i varmt opplag som ligger bortenfor (corona og aurora eller hvilke det nå er)

1 Like

Blir interessant å følge kursen til uken. Overraskende god kjøpsvilje på slutten av dagen. Spekulasjon rundt DnB la nok en demper, men allikevel ble det plukket flere 100k aksjer utover dagen

Jupp. Og DNB må jo ut før eller senere😄 men klart, kjøper Aker hele posten stiger vi 25% på flekken, selger de 100k dagen ødelegger de i månedsvis😄

Blir budplikt for Aker viss dei kjøper den posten så tviler på at det skjer.

Vi får se. Har justert SOFF posten min litt for å ta profitt og med tanke på å plukke billige aksjer fra DNB eller om den skulle falle litt tilbake igjen. Ser fram til Q4 resultatet for å få et nytt kontrollpunkt på at ting går bedre. Men lastet faktisk opp med noen k på slutten av fredagen og dro opp kursen 5 øre, og umiddelbart kom der andre kjøpere inn på samme og høyere kurser. Så det lover bra for kommende uke også.

Med de postene som gikk på fredag så tror jeg vi med høygrad av sikkerhet kan konkludere med at detaljen vedr. DnB markets/analyse ikke ble oversett.

Der våknet jeg av varsel på at olja traff 93 igjen. Spennende. Økte veldig nå, satser på en god dag for energi i morgen

1 Like

Aksjene er vel nå tilbake på samme konto som de var plassert før utlånet!?

Ja det er riktig. Skulle akkuratt til å skrive det sammen…,

Ene storkjøperen der TØ antar jeg er personen med samne navn som jobber for Vico som er leverandør til skip på Karmøy. De har kai og virksomhet Bøvågen (opplagsplass) og har ofte Soff båter på kaien

1 Like

Samme navn- og født i samme år. Spennnende

han er vel noen av de personene som er tettest på Solstad.
mener de har det meste av elektronisk utstyr i styrehusene til disse båtene og slikt utstyr trenger kontinuerlig service. har han trua så lover det godt. :+1: men han har en liten post enda

Aksjer for 200k+ er ingen liten post fir en “vanlug” privatperson😃

da ser nok ikke jeg den listen. på listen som er lagt ut så står det 38625aksjer… men listen er nok ikke oppdatert

Blir interessant å se fredagens bevegelser

Ja jeg mener kroner- 40k aksjer er jo ca 300k litt avhengig av når han begynte kjøpe, det er nokså mye for en “privatperson” men for hva jeg vet kan han jo handle mye aksjer-jeg tolker det uansett som et fint signal :slight_smile:

ha ha. Thore Østensen er ikke noen vanlig privat person. har han true så kjøper han lett for noen millioner. spennende å følge med.

Thore Østensen – 10 roller i norsk næringsliv (proff.no)

1 Like

Var hans far som startet Vico, er godt inne i firma ser jg ja, positivt dette😃