Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Gikk nettopp 35K på 7.6

Nå kjem moroa

Drar vi gjennom 8.

Er en del til salgs i område her nå. Nyheter ville gjort underverker for volum inn

Voldsom omsetning første drøye timen ihvertfall, ser sterkt ut…

1 Like

Jeg reduserte med 40k på 6,30 for en stund siden. Det som måtte til for å få snudd den :slight_smile:

1 Like

Fra et teknisk perspektiv vil det være naturlig å teste nedgangen mellom 17 jan -25 jan som kom med volum.

Ser ut som om det kan bli et forventningsrally fram mot Q4 og som dere som følger med på skipsposisjoner så kan det vel komme enda flere kontrakter framover. Så er der vel en del skip som går av kontrakt framover og som vel må antas å få bedre kontrakter i dagens marked enn det de har fått de siste årene. Jeg har også balansert porteføljen mellom SOFF, SIOFF og EIOF litt bedre. Men det er jo helt klart SOFF som er potent handelsmessig for øyeblikket, selv om de to andre også burde ha noen kroners oppside i dagens marked.

1 Like

Det gikk stort volum på veldig kort tid. Tipper det var en enkelt aktør som ville inn. Grove kanskje som kjøpte 4-500k. Spennende om det kommer et nytt byks ila dagen. Kanskje han skal ha 1 mill.

Kjøper ikke han bare Tidewater på grunn av at de er bedre refinansiert enn de norske selskapene? Syns jeg leste noe om det. Men kan hende at noen titter på hvilke typer skip de forskjellige har og da er vel SOFF et bra valg.

Jeg leste det samme. Godt refinansiert men samtidig også gammel PSV-flåte er vissnok hans preferanser for en god investering for morgendagens marked. Han kommer ikke til å tjene 50MNOK på det.

Han går ikke til media FØR han han har posisjonert seg…

Jeg sa for 2 dager siden at det begynte å bygge seg i boka litt. Slo ut idag og håper nå på litt fomo til Q

Få bare gjøre oss klar til neste rykk. Tror ikke dette gir seg med det først.

Tenkte jeg var fornøyd med 44% i pluss,å sku ta gevinst.men fikk ikke til å trøkke på salgsknappen.så da får det bare være.får sitte til 100% da😅

image

Heftig dette… Det er nok litt ekstra som skal til for å bykse over over motstanden på 7.8 nivået, men jeg er optimistisk

2 Likes

Er trangt ut døra til 7,8 men det er sterkt med denne økningen uten nyheter på stor omsetning :slight_smile:

Cutter igjen borte hos Superior for å hilse på…

Ble trangt i dag også. Dette mønsteret kan ikke fortsette for alltid.

1 Like

Cutter har satt destinasjon Husøy, lurer på om de fikk tekniske problemer i Arsvågen på vei til Middlesborough.