Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Takk😃

Da venter vi på melding om at Borg resirkuleres, mulugens også Ivan🤔

Edit:Nvm, Borg er jo bekreftet, skal til Kleven for resirk

Var det noen som hadde countdown av de 37skipene som skulle bort-det er vel bare 5-7 igjen?

Dagens liste:

2 Likes

Syns det var veldig trist å se Liv Kløvstad Gulli kaste korta her

Jeg er ikke større enn at jeg ønsker velkommen- etter!:

6 Likes

Liker utviklingen nå, siste rate på PSV britisk side tredoblet til 15k-gbp/dag

2 Likes

8,4 next

Ekstremt potent fortiden. Fjernet mine salgsordre som følge av at jeg tror vi står ved bunnen av betydelig oppgang.

Nå går det fort

Avslutning over 8,10 hadde ikke vært en dårlig slutt på uka

vi er jo der… la oss bli enige m 8.5 :cowboy_hat_face:

1 Like

Shoot for the moon, even with a miss you’ll land among the stars

Da er vi enige om 8,5!

Kan noen forklare meg hvilket risikobilde som tilsier at P/B under 0,5 fremstår som rettmessig målt ift. dagens status og mulighetene i morgendagens marked?

Altså; hvorfor stoppe på 8,5?

1 Like

Er det noen som har noen ide hvorfor Drott sliter med å få seg arbeid. Er nå den eneste AHTS’en som står uten arbeid i spotten. Før jul var den jo en av de mest populære båtene og dro stadig av med jobber før de andre.
Tilfeldig eller…?

Det var jo mitt kursmål her før jul, 8,5. Nå sier jeg over 10 igjen

Agreed (10,5)

Jeg er evig optimist, men skal ikke se bort i fra 10 kr før Q4

Ser ut som vi blir å slite med litt gevinstssikring rundt 8…

Det sa vi tidligere også

Ja, stemmer nok det, men interessen for offshore og oljeservice generelt drar seg opp nå. I den sammenhengen tror jeg SOFF er godt posisjonert for å kapitalisere på et gryende marked

Tror ikke Drott sliter med å få seg arbeid, jegh tror med 2 båter i arbeid/en i slipp så prøver de time den slik at den får bra rate, vært litt rater rundt 150-200k/dag siste uken og det trenger ikke Drott løpe etter når det er to båter i arbeid :slight_smile: