Kunne det vært aktuelt med aktivering av Nor Spring også evt.? Hadde vært topp å ha tilnærmet hele CSV flåten i arbeid, selv om det innebærer reaktiviseringskostnader.
der gikk det 141K aksjer i auksjonen i en post
Spring er vel en ahts? Litt unorsk type riktignok
Ahaa, skjønner. Sto oppført her under CSV, men kjekt å vite.
Valiant er ikke registrert hos DNV pt. , men den må vel uansett klasses før den går inn i nytt arbeid og da blir det kanskje DNV? (Jeg sjekker dette ukentlig)
Spennende utvikling i SOFF nå. Relativt høyt volum på oppgangen idag og pulverisering av 8kr og forrige topp. Med makro friskt i minne har jeg dog valgt å ta hele SOFF potten av bordet idag på snitt 8.2 ish. Kommer til å følge denne tett også fremover mtp evt re-entry. Ønsker alle seige SOFF’ere lykke til videre. God helg!
Makro stopper ikke oljepris og voksende rater i en utbombet aksje. Stopper high flying tech aksjer.
Den er av asiatisk design, er nesten en hybrid
Jeg skal finne frem noe riktig lekkert litt senere @srh
Nå er det helg etter en super uke, det vurker som bare en måneds tid siden vi var på 5 tallet… Vent vi var vel det😄
Det fortjener vi- altså noe lekkert!
Men det spørs nok om vi ikke får enda bedre betalt for vårt engasjement, innsats og tålmodighet litt lengre frem. Det begynner å løsne nå, selv om jeg kunne tenke meg en liten nedtur til etter at SUBChar gått ifm. 4Q-Rapporten.
Makro har vel aldri vært bedre - pre 2014;) gevinst sikring er aldri feil. Var i ferd med å gjøre det sammen, men basert på styrken til kursen i det siste tar jeg sikte på å gjøre 100% til uken.
Håper på og unner deg 100% hvis det skjer!
Nå er jg helt gira på Valiant så må se hva jeg kan finne ut der, må kanskje kjøre sørover til uka og se om den rykker i fortøyningene😄
Til å feire ukens oppgang har jeg valgt en:
Dark Horizon 7, Nøgne Ø makalaus øl:partying_face: om noen er ølinteresserte er jeg btw Beerangler på instagram og facebook gratulerer alle med god uke- vi har nå tatt steget ut av huset på vei opp fjellet:grinning_face_with_smiling_eyes:
Åjsann-helt ok å sitte i Soff, Equinor, Aker BP OG endel grønnt med den oljeprisen😄
Følgte dine fotspor og gikk selv ut på snitt 8.3, blir nok en inngang senere her også.
Usikkerhet rundt Ukraina som er driveren nå?
Ja. Det stenner
Jepp, ser nå at vixen er opp 30%.
Blir nok bumpy ride framover både her og der kanskje, men plutselig så ordner det seg også.