Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Kunne det vært aktuelt med aktivering av Nor Spring også evt.? Hadde vært topp å ha tilnærmet hele CSV flåten i arbeid, selv om det innebærer reaktiviseringskostnader.

der gikk det 141K aksjer i auksjonen i en post

image

1 Like

Spring er vel en ahts? Litt unorsk type riktignok

Ahaa, skjønner. Sto oppført her under CSV, men kjekt å vite.

1 Like

Valiant er ikke registrert hos DNV pt. , men den må vel uansett klasses før den går inn i nytt arbeid og da blir det kanskje DNV? (Jeg sjekker dette ukentlig)

2 Likes

Spennende utvikling i SOFF nå. Relativt høyt volum på oppgangen idag og pulverisering av 8kr og forrige topp. Med makro friskt i minne har jeg dog valgt å ta hele SOFF potten av bordet idag på snitt 8.2 ish. Kommer til å følge denne tett også fremover mtp evt re-entry. Ønsker alle seige SOFF’ere lykke til videre. :sunglasses: God helg!

1 Like

Makro stopper ikke oljepris og voksende rater i en utbombet aksje. Stopper high flying tech aksjer.

Jeg feirer situasjonen som bare seiglivede Soff- aksjonærer kan. God helg!

7 Likes

Den er av asiatisk design, er nesten en hybrid

1 Like

Jeg skal finne frem noe riktig lekkert litt senere @srh :partying_face::grinning_face_with_smiling_eyes:

Nå er det helg etter en super uke, det vurker som bare en måneds tid siden vi var på 5 tallet… Vent vi var vel det😄

1 Like

Det fortjener vi- altså noe lekkert!
Men det spørs nok om vi ikke får enda bedre betalt for vårt engasjement, innsats og tålmodighet litt lengre frem. Det begynner å løsne nå, selv om jeg kunne tenke meg en liten nedtur til etter at SUBChar gått ifm. 4Q-Rapporten.

Makro har vel aldri vært bedre - pre 2014;) gevinst sikring er aldri feil. Var i ferd med å gjøre det sammen, men basert på styrken til kursen i det siste tar jeg sikte på å gjøre 100% til uken.

Håper på og unner deg 100% hvis det skjer! :fist_left::pray:

1 Like

Nå er jg helt gira på Valiant så må se hva jeg kan finne ut der, må kanskje kjøre sørover til uka og se om den rykker i fortøyningene😄

Til å feire ukens oppgang har jeg valgt en:
Dark Horizon 7, Nøgne Ø makalaus øl​:partying_face: om noen er ølinteresserte er jeg btw Beerangler på instagram og facebook :beers: gratulerer alle med god uke- vi har nå tatt steget ut av huset på vei opp fjellet​:grinning_face_with_smiling_eyes:

6 Likes

God makro helg.

2 Likes

Åjsann-helt ok å sitte i Soff, Equinor, Aker BP OG endel grønnt med den oljeprisen😄

Følgte dine fotspor og gikk selv ut på snitt 8.3, blir nok en inngang senere her også.

Usikkerhet rundt Ukraina som er driveren nå?

1 Like

Ja. Det stenner

Jepp, ser nå at vixen er opp 30%.

Blir nok bumpy ride framover både her og der kanskje, men plutselig så ordner det seg også.