Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Kjøpte tilbake det jeg solgte i dag. Mulig det skal korrigere, men det virker for sterkt til å selge seg ut dette her

Er et gap ned til ca. 9,10 så muligens ned dit?

Var nære på å gjøre det samme. Solgte litt på 9,10 i går, men her er det vanvittig lett å få fomo!

Ser ikke sånn ut på kursen nå i allefall - men på et eller annet tidspunkt må jo kursen korrigere. Det har vært en voldsom oppgang på kort tid. Jeg blir imponert om vi havner over 10 ved close

Noop, ikke i det hele tatt, men tenkte ikke på i dag. Men om det blir litt tørke i omsetning igjen, Må jo ikke tette heller.

image
Ganske heftig volum som konsumeres for videre oppgang, men dette bilde er veldig dynamisk.

Er litt fomo tendenser i oppløpet her. Trenger mye kapital for videre oppgang.

Det blir spennende å se auksjonen…

Blir som vanlig tenker jeg

Nesten så jeg begynner å lure på om større tar et tak nå. Dette er på ingen måte normalt for Solstad å være

Bigboys/guttaboys

Ja, godt strukturert handling med god omsetning kan jo tyde på det.
Men, det kan jo bære være noen større tradere også!?

22 mill om dagen er vel ikke så mye egentlig. 220 småaksjonærer med fomo…

For SOFF å være vil jeg påstå det er stort

Er nok mønstret han sikter til

Der gikk det en brukbar post på 10,18

Jeg tror også dette bare er småinvestorer og tradere, og at vi vil se langt større beløp når noe virkelig stort er i ferd med å skje

image
Brukbart:-)

Dagen i dag er en stor dag - kursen endte opp over 10 kr. Det har ikke skjedd siden jeg begynt å følge selskapet november 2020. Å komme seg over 10 er en bragd-

6 Likes

Nesten 2,5M aksjer solgt og sluttkurs på 10.18. Det er potente saker sett ift. at det ikke er noen entydig klar hendelse som ligger bak herunder altså at det enten er;

  • Tekniske forhold som utløser trades/fomo mv
  • Generell økt tro på sektoren og/eller rederiet
    eller litt av begge deler- og begge deler er kjærkomment

Jeg tar meg et glass rødvin til midddagen jeg…

3 Likes

ja helt utrolig. så ikke for meg dette, men når solstad får kontrakter på csv fartøy og viser at solstad er livlaga… så skal kursen mye mer opp. tror jeg :boom:

1 Like

Fint i spotten nå- ingen ledige store ahtser mer eller mindre fremover og på psvfronten er det snudd på hodet- mye ledig i norge, lite ledig i UK hvor Soff ahr 3 store psver på vei inn til kai og ledige for oppdrag-kan fort bli ok rater

3 Likes