Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

500K aksjer omsatt på 28 min. Her ser jeg ingen grunn til at kursen kommer til å vakle rundt 10.

1 Like

Skulle ikke solgt på 9 :stuck_out_tongue:

Jeg selger ikke, så håper jo ikke det. Men det er et naturlig sted å konsolidere. Høyere volum lokker nok også en del tradere til. Noe som er bra

2 Likes

Salg er uaktuelt, og jeg mener det vil være veldig synd dersom de store gutta nå skal bli sittende med de store gevinstene på bekostning av småsparere som har sittet tålmodige på aksjen det seneste året

1 Like

image
Da vet vi hva NM skal de neste 6 mnd :slight_smile:

4 Likes

Med andre ord skal NM inn i wind sektor?

Åjåjåjåjåjåj dette er gøy- da er den i tillegg til den samlemeldingen de kom med tidligere vil jeg tro for den var vel ikke så stor at det var plass til 180 dager ekstra på NM?

Bra obeservert Sveima!!!

Tror du ikke den er inne i de totalt 640 fartøydøgnene som ble meldt på samlekontraktene?
NM er vel ferdig som hotell nå i mars?

Den kan selvsagt være innen de 640, for hotelljobben ble varslet separat😃

Gikk litt fort med hoderegningeb, det er fortsatt 5mnd u snitt igjen til de 3 andre im denne er inne u de 180, og siden Maximus ble nevnt er den nok det.

Er det en kontrakt? Skal ikke det installerees system på båten?

Det er jo en kontrakt på innleid utstyr il NM?

Ja det er en kontrakt på 180dager for et “walktowork” system som brukes under arbeid med vindturbiner

1 Like

Korrekt, så kontrakten for NM er ikke annonsert enda. Den kommer nok fredag

Dette er kanskje winstaller sin agenda.

Det er vel en del av samlemeldingen for 2 uker siden.

Jeg vil tro den er en del av samlemeldingen, siden den starter opp allerede nå i neste mnd.

1 Like

Dette er nok en del av det tidligere meldte arbeidet, men fremstår for meg likevel som strålende nyheter så takk til @sveima for godt funn!

2 Likes

Ser ut som vi er inne i en slags konsolidering. Det går lite aksjer nå, forhåpentligvis lades det opp til ytterligere oppgang.

Samtidig som konsolidering på 10+ og en omsetning på 1M aksjer kl. 1300 er til å leve med, selv om dette faktisk undrer meg noe. Har- eller har markedet ikke fått en endret tro på fremtiden til offshore/SOFF eller er alt dette bare trades som følge av kontraktsmeldingene?

Vil nok tro det er en kombinasjon. Uavhengig, mens kursen konsoliderer så skapes en ny bunn med støtte.

1 Like