Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Relativt nye PSV med deck på 1000 kan selges for rundt 10musd. Er einaste eg har sett tall på

1 Like

Etter min mening blir soff behandlet som en opsjon til fremleggelse av q2 22. Resultatet som q2 22 vil vise, så vil soff gå over til å prises som et levedyktig selskap.

Kommer vi over 11 idag er det nesten ingenting til salgs opp mot 12 i boka nå

Helt enig med deg i dette. for hva er verdien på noe som de fleste tror går konkurs?
På det tidspunktet dette endres seg kommer endringen, og slik det ser ut kan dette skje rimelig snart- om det ikke allerede er i ferd med å skje!?

Mer eller mindre samme her!:blush: Det skal komme en stor korreksjon veldig snart! Ingen tvil om det!

Eller kursen skal doble seg.

Kjell… tørr ikke nå! :roll_eyes:

Eneste jeg vet er at det er noen større som kjøper litt her nå. Er ikke småaksjonærer som holder på i dette mønsteret

1 Like

Jeg har ingen tvil om det! Men det skal ikke doblet seg med en gang tror jeg!

Bare å feire her nå gutter og jenter, 11

1 Like

Kursen skal jo korrigere snart var det noen som sa

Vi er vel mange som hadde trodd på en liten korreksjon etter flere dager med sterk oppgang drevet av nyheter. Det vi ser nå er ikke drevet av nyheter og det er-for meg- overraskende at den er så sterk.

Sier det igjen, ikke småsparer. Blir spennende å se hvem som handler her

Var så sikker på at den skulle snu fra 9,10 og ned til 8,4 igjen

Plutselig kom enda en kontrakt og Solstad ser bedre og sterkere ut enn noen gang!

Se på det volumet- kursen konsolidere under oppgang. Blir det støtte på 11

1 Like

Hyggelig dette. Bare fortsetter og fortsetter opp til en mer fornuftig P/B. Skulle ha belånt og giret max på 4.90. Men small gains, blir vel store gains med tiden og.

Syke volumer her nå føler jeg. Ser fort 12 kr. Tenker allerede idag

Mitt personlige kursmål på 20 kr i år kan jeg glemme. Med en støtte på 10kr som så ut til å være veldig bra + et bra Q2 og Q3 + høyere oljepris. Da kan man satse på høyere kurs innen året er over

EDIT: Omformulerte

Skjønte ikke den setningen der men

Etter noen år med erfaring har jeg lært meg at absolutter ikke eksisterer. Jeg kjøpte MPCC til 4 kr solgte på 6. Plutselig endret forutsetningene seg og kursen står litt høyere i dag. Jeg har lært meg å være ydmyk og åpen for det som måtte komme.

2 Likes