Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

ser at det er tunge poster på kjøp… ja i dag går det opp det er jeg sikker på

Kjøpte meg inn igjen i går, durer jo på som et tog denne. Hva tenker dere om q4, blir vel svakt pluss der?

blir tap… gjetter på rett i underkant på -200
personligt så er jeg superfornøyd hvis vi er innenfor -180mill.
men her kan valuta spille inn og evt oppjusteringer av båt verdier.
q2 og spesielt q3 blir bra. q2 kanskje nær 0 resultat og jeg tror vi vil se grønne tall i q3. dette er mine tanker

SEB +1 mill. Den var heftig.
Alt tyder vel på at en del større aktører begynner å få frem interessante tall på kalkulatoren sin. Tror som flere har nevnt at Q4 i seg selv kanskje ikke blir det aller beste, men flere ser hva som er i ferd med å skje og oppkjøringen mot sommersesongen kan bli gull vært for SOFF sin flåte.

LPS sa vel på Q2 at Solstad er opportunistiske i sin business. Kommet en del kontrakter nå med ikke alt for lange kontraktsperioder. Dette sier meg at Solstad fortsatt holder litt igjen i påvente av enda bedre rater.

Nå begynner det å bli spennende for oss i SOFF.

1 Like

Hva tenker dere om Nordea kontoen, de skal vel ut. Kan vi få et offmarket salg der? Blir en demper om de skal selges i markedet muligens.

Hvilken konto?

1 Like

SEB har vektet seg greit opp siste måneden av det jeg har fått med meg






La ut artikkelen, beklager om det ikke ble helt i rekkefølge

Den som lånte ut til Fredriksen

Øhhh måtte ut med 11,90 for å få en liten pott nå…skal vi bryte 12??? Har noen charts som dekker dette her?

går jo 10% hver dag denne, helt vilt

Fyker gjennom 12 her fra start, skal vi opp å teste 13 i løpet av dagen?!

Aha- DnB
Jeg tror ikke de skal ut nå

SOFF har ingen planer om å stoppe enda. Dette er gøy!

Ossen var det med frie aksjer igjen i Solstad?

Ja, mente DNB. Ok, nei blir for dumt om de skal stoppe flyten som er nå. På en annen side så er det kanskje greit å benytte omsetningen.

Jeg har faktisk valgt å selge i dag. Har blitt for mye på kort tid.

1 Like

15 mil om jeg ikke tar feil

Ser ut som vi kan få en blow-up i SOFF idag. Volum på 1Mill allerede. Kan fort gå til 15kr med dette momentet!

EDIT: Grattis alle som holdt hodet kaldt nede på 8kr. Jeg skal ikke være mindre kar enn å innrømme at det er bittert å se at denne begynte å gå rett etter at jeg solgte. Snakk om timing :rofl: