Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

haha ingenting
Skal opp dette, selv nå fra 13

1 Like

Aksjekursen sier kun en ting i dag og det er: TUT OG KJØR!

Var 1 milliard i mcap der er lite øyeblikk

Dette er helt sjukehus, feltsjukehus og hospitalskip på en gang… jeg var jo litt irritert som kjølpte på 11,90 imroges for “det kunne jo være den tok en skikkelig dipp pga gevinstsikring” før helgen…jaja :slight_smile:

2 Likes

Skulle kjøpe litt i dat. Men avstår fra dette no. Venter til trading sirkuset har lagt seg

En ting er i hvert fall sikkert. Hvis ikke DnB eller andre “innelåste” aktører selger nå, så har de ikke tenkt å selge. Vanvittig volum og lettere enn noen gang å få lettet seg for aksjer. Angrer allerede nå på min utgang på 11,60. Men hva kan man gjøre, glede seg over 110% oppgang eller irritere seg over at det fort kunne vært 100% til :thinking:

3 Likes

Du kan trøste deg med at 100% oppgang tilsvarer indeksen over 5-6 år. 100% er absolutt ingen lek og et vanvittig tall, her er det ingenting å irritere seg over :slight_smile:

Precis. Solgte halvparten av beholdningen på 12,22 for å ta ned eksponeringen noe, har sittet overlastet her i snart et år så det kan være fornuftig å diversifisere noe. Siste halvpart vil dog være long!

Har forøvrig vektet meg litt opp i Sioff. Sioff henger etter, og plutselig kommer det volum som drar den også

SOFF nå med P/B=0,27 som fortsatt er klart lavest ift. alle det er normalt å sammenlikne med. Dette borsett fra potensialet selvfølgelig :wink:

Ville dere solgt nå?! :sweat_smile:😮‍💨

Er det ikke bare å holde fast nå da

nei selvfølgelig selger jeg ikke nå.

Salg nå? HELT UAKTUELT i et long-perspektiv

Holder seg utrolig bra på et høyt nivå for dagen. Tyder på at det fortsatt er høyt demand også her oppe.

Er vel den aksjen som holder seg best.

helt klart. i løpet av neste uke så ser vi kanskje rundt 15 tror jeg. jeg er overbevist at vi skal videre opp

jeg selger bare noen aksjer hvis jeg må gå til tannlegen…ellers så er alle kort i solstad nå :cowboy_hat_face:

2 mill aksjer på 1,5 time… spinnvilt.

Veldig spennende å følge med her. En elefant som prøver å skremme eller kvitte seg med 172K aksjer. Flyttet fra 13,22 til 13,02

Burde gå fort i dette momentumet.

image

posten flytter seg oppover