Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

ja det har hvert dårligt vær

VOlumet er ikke så værst i alle fall

Opp og ned 2% omtrent for hver handel :joy: vanskelig å holde følge. Store volum det her.

nærvøst…usikkert

ikke mange om vil selge under 15…ikke store volum

7 mill i omsetning på 6min…lover bra

vi skal videre opp i dag,

image

1 Like

jeg tror vi tipper over til 15 i løpet av dagen

I følge Pareto så gikk Prosper på spott for Diamond Offshore 16.feb og Artic for Aker BP 18.feb

Dette er reprising happening foran øynene våre. Markedet er villig til å prise SOFF høyere pga endrede markedsutsikter. Det spesielt @Rodjer forfektet og snakket om for godt over ett år siden skjer nuh. Spennende å se hvor markedet finner balanse nå. Vi er i praksis ved 15kr nå som er ca. 1MRD mcap. Dobling til 2 betyr et sted mellom 25 og 30kr ca. Det kan gå fort dit med dette momentumet :sweat_smile:

2 Likes

Ferdig ballerede da-sto det varighet? For den ligger til kai i Bergen nå :slight_smile:

14 D/D på begge
Artic 18.feb
Prosper 16.feb

1 Like

22 min tok det. 15 er her :slight_smile:

Sjette mest omsatt på OSE. Helt rått volum:
image

1 Like

Fredriksen er sikkert fornøyd nå, ikke at det betyr så mye pengemessig for han, men må da svi litt å ta så grådig feil.

16 kr. Når en vet at MCAP bare er på 1,2mrd fortsatt…

Ikke glem gjelda da

Var ikkje dumt valg dette :smirk:

Yup. Nærmer meg 2 mndlønner på dette spekulative bet’et (som startet lite men har blitt større) :slight_smile:

EDIT: Men dette var et spekulativt bet så er på vei ut nå her mellom 15 og 17kr. Så får vi se etter det.

3 Likes

jeg og-før skatt faktisk… :smiley:
Fin jobb fra Equinor nå, lurer på hvor stor/sterk båt de trenger til den tauejobben.

Ditto ++