Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Da har jeg kontroll på Poseidon, Installer er verre men det skyldes vel at den er eid av NISA som er eid 50% av solstad, ser ut til at den er i jobb ihvertfall.

Fant dette:
Nybygget er chartret av SBM for en periode på åtte år med opsjon for ytterligere 12 år.

Det er vel SBM de fortsatt jobber for? De skal gjerne være for dem til 2026, om de har hentet ut alle opsjonene

2 Likes

Her er har du min oversikt over CSVene

1 Like

Jeg har myst på den og :smiley: Det er jo en forenklet utgave jeg lager selv bare for å ha litt oversikt over når de går ut av kontrakt. Skal begynne på AHTSene ikveld tenkte jeg.

Du får gjerne en oppdatert versjon av mitt regneark dersom du ønsker det

Edit:
Med AHTS, PSV og nå også med forsøk på en spotoversikt jf. Solstads spotoversikt

Ahts? Ja gjerne, jeg gjør det jo “selv” for å fålitt oversikt i eget hode men fint å ha noe å lene seg på😃

Spear sitt spot oppdrag GBP 22500, jfr Westshore.
Akkurat nå er Psv marked stramt.

3 Likes

Sendt pr. mail

1 Like

Trykket holder seg i AHTS , Aurora Saltfjord og Sandefjord rett ut på nytt oppdrag 03.03, jfr Westshore

3 Likes

Sterkt spot nå, nesten mai-tendenser her…

De neste 3 AHTSene på norsk side som er ledige før helga er Sigma, Drott og Island Valiant…skal det flyttes noe tungt på norsk side før helga blir det dyyyrt…noen ledige båter fra onsdag på UK side men de er litt mindre enn Soff sine.

1 Like

1 mars i morgen og hele nordsjøen er så å si utsolgt, lovende start på sesongen.
Bare å håpe at aktiviteten holder seg høy.

2 Likes

Normand Arctic oppdrag for Chrysaor 02.03.

1 Like

Aurora båtene GBP 67 500, jfr Braemar

2 Likes

Åhh da begynner vi snakke hehe :smiley: Vimå jo ha en skikkelig jobb for å få det til men vi kan altså får 2 Soff båter i den leia denne uken…

Bra presentasjon av Sioff etter stengetid idag så kan vi f0 litt medvind imorgen🤔

1 Like
Date Vessel Charterer Scope of Work Comm. Rate
NEW [NORMAND JARSTEIN](javascript:void(0):wink: Shell Norge Subsea Work, D/D 14 02/05/22 RNR

Vi får litt drahjelp imorgen tror jeg😃

Litt rar den Jarsteinjobben, men det er el mellom jobber da🤔
Edit: Nei-enten begynner den litt senere for Deepo ean noe jg ikke tror for den reiste nettopp ut fra basen her… Er nok bare et vindu i jobben som gir en mulighet

Sannsynligvis er den Jarstein jobben en DeepOcean jobb. At det er DO som har fått jobben av Shell.

2 Likes

Aha, selvsagt-godt poeng.

Normand Tantalus skal i spotten fra 05.03. jfr Solstad sin spotside

1 Like