Vi ønsker flere av de gamle institusjonelle storaksjonærene velkomne tilbake igjen ja
Aker Offshore Wind og Ocean Winds har fått ny tillatelse i Sør-Korea | Finansavisen
Potensielt arbeid?
Man kan vel ikke utelukke at Windstaller kan ha mulighet til arbeid her!?
Dette har lagt i kortene for AOW siden dem ikke mottok konsesjoner utenfor Skottland. Jeg spekulerer i at SOFF har hatt en forventning til AOW sin nylige tildeling - Jeg oppfattet LPS som relativt tydelig på at noe er i emning med winstaller alliansen.
Det er vel ikke gitt at det blir jobb til Soff men de stiller vel ikke akkurat dårligere enn andre heller…men se på Aker BP- de nøler ikke med å gi arbeidet til andre supplyrederier enn Soff
Enig, men tror nok at Aker gjerne vil vise at Windstaller er kommet for å bli- og lykkes, så vi skal ikke utelukke at de strekker seg litt for å få dette til
Enig men da må først Windtsallr få jobben- AOW er jo ikke del av Windstallr og de eier bare 33% av dette samarbeidsprosjektet i Korea
- wow.
Når kommer den helevetes korreksjonen som har blitt flagget utallige ganger?
Skal du kjøpe på dipp er det en vanskelig kunsty i Soff om dagen gett…når dagens dipp gjerne er 5% over dagens start jevnt og trutt…
HVem som selger aksjene sine når oljen står i 120 USD
Ja man kan lure.Tipper de som solgte igår angrer nå.Vanskelig og treffe bunn nå om dagen så det beste er å sitte rolig og nyte.Oljen vil gå mer opp.
Den Sigma/Prosper jobben er begynt og varer til 09.03-minst (prosper skal på ny jobb 12.03) det er bra, da snakker vi altså ca 10-12mill i inntekt på 2 ahtser på en liten uke. Makalaust.
Så er jo Drott også i arbeid- ca 400k/dag, prosper kom rett fra en 4-500k/dag jobb…de fosser inn penger i spoten nå og de betaler jo snart hele aktiveringen av Tantalus på et par uker her
Dette blir jo vill gjetting; men hva tenker dere blir kursen som solstad jevner ut/“forblir” på en gang i fremtiden? Hilsen en newb.
Mye høyere enn i dag…
Enten tilnærma 0 eller mykje høgare
For en nyere PSV er driftskostnadene er 75k dag, så at det ligger på 120-130 for et stort AH fartøy stemmer nok.
Selv om Solstad kan klare seg greit, så er det dumt om de ikke prøver å finne en løsning for å redusere noe gjeld. Aksjekursen er i seg selv en valuta nå. Sannsynligheten for at de klarer å betjene gjelden er økende, men det er ingen garanti. Så hvorfor ikke ta et grep nå mens det er mye positiv oppmerksomhet. Etter å ha drevet selskaper en del år så er det en ting som har vært viktig: ta de viktige grepene når du kan, ikke når du må
Helt enig, men hvorfor benytte aksjekurskapitalen nå når markedet vil bli vesentlig bedret fremover og gjeldsbyrden ikke forfaller før i 24, og da på et tidspunkt hvor markedet nok har drevet aksjekurskapitalen vesentlig høyere. Husk forøvrig LPSs opsjoner som er knyttet til aksjeantallet ved rekon
Ser fortsatt imponerende råsterk ut. Jeg hoppet av et stykke nedi dumpa for å ta et annet bet. Vurderer igjen litt om jeg skal ta plass i SOFF. Virker ustoppelig…!
EDIT: Teknisk er det jo ikke noe motstand i chartet lenger så vanskelig å vurdere noe som helst nå som vi har forlatt 10/11kr. Beklager om dette fremkommer som “trader-støy” på tråden. Skal dempe det isåfall
EDIT #2: Klarte ikke holde meg unna og tok et relativt saftig jafs nede på 17,6-17,7.