Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Ja psvene ser ut til å få 150-200k/dag nå, det er bra. Ligger mye lange kontrakter ute, viktig med press på prisene i spoten mtp ratene på de.

2 Likes

Ja…nå skrives det om lykke følelse;-))) gutter…det er ikke svarte natta…

Hagland-Shipbrokers-Monthly-report-September-2021.pdf

6 Likes

Hemen ytterligere ned 100k. Ser forøvrig at vi har fått inn 2 av Havi og Eiof traderne inn på topp 50 så da kan det vel hende at vi får litt happenings i vår aksje også

2 Likes

Solstad Offshore, Aker Solutions and DeepOcean create offshore renewables alliance

6 Likes
2 Likes

Røkke og Fredriksen skaper allianse i offshore vind | Finansavisen

:rocket:

2 Likes

:partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

så ikke for meg at john fredriksen er med… må være noe galt her

Strålende nyheter!!!

Nå ser vi fordelen av å ha Aker med på eiersiden. Dette blir bra!

2 Likes

Dette tegner vel til å bli en god dag- og starten på en god periode! Gratulerer med dagen alle tålmodige SOFF-aksjonærer

4 Likes

Ble aksjen stoppa med en gang? Dette blir bra!

Det bærer ingen mening. Spiller dog ingen rolle. Kommer det NM nyheter nå så blir det sirkus

hvor er det NM nyheter? hva står det?

Kanon bra melding dette :star_struck:

Skjønner ganske lite av hva Hemen holder på med. Gir lite fornuft hos meg. Men, det er jo deres valg.

Biter meg ekstra merke i denne jeg:

"Det nye selskapet skal tilby tjenester innen offshore vind , men tar også sikte på å gå inn i andre segmenter. "

1 Like
1 Like

Det er jo enorme ressurser disse 3 får samlet- Aker Solutions har vel 15 000 ansatte og er verdensledende på subseakonstruksjoner mm-og er allerede inne i havvind. Deepocean er også verdensledende på subsea og har 11 båter i flåten (flere av de innleid fra Solstad-jeg har vel nevnt tidligere at dette er et samarbeid jeg har hatt tro på fermover) og 50 ROV, så har vi da Solstad med over 3000 ansatte og 90 båter :smiley:

Gratulerer folkens, blir biff og et glass vin i dag!

4 Likes

Her blir det tett integrasjon for å skape det beste totalkonseptet.

In terms of competence, size and asset base, Windstaller Alliance’s offering is probably unrivalled in the marketplace. However, it is how we will integrate and join the three companies’ offerings that will create the real value for both operators and us suppliers.

Lars Peder Solstad, CEO of Solstad Offshore

1 Like