Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

DSRT. Ja det gikk ikke så greit!

Scana også

1 Like

Som vi kan se er korrelasjonen mellom oljepris og energi relatert ganske sterk… Sterkt at den henter seg opp igjen.

1 Like

Kjenner jeg blir kvalm av Twitter. Helt hinsides å skrive at det tar 40 år å betale ned gjelda

Nok om det, for en dag hittil! Vanvittig volum på denne kursen. Må si meg fornøyd, men en avslutning over 20 hadde vært perfekt

2 Likes


Samvarians - Korrelasjon blant et tilfeldig utvalg. Tror dog ikke det spiller noen rolle om oljen står i 110-130, det fosser inn med cash

2 Likes

Da sender også Triumph signaler, så da skjer det vel snart noe spennende med hun også

2 Likes

De ble vel nevnt begge i presentasjonen😃

Hva er status på psvene i Afrika nå, noen som har obersikt?

Fortsatt kun Carrier, ingen på vei- ingen med destinasjon VA riktig enda

Hmm da er det vel litt på overtid? Håper ratene forsvarer å ha dem der i høysesongen

Personlig trur eg at ratene er lågare enn viss dei hadde blitt inngått nå i VA. Så trur dessverre at det kunne blitt mykje bedre i spot, men ein slik kontrakt gjorde jo at PSVer kunne reaktiveres. Dette er enda viktigare enn at dei får bedre rater trur eg

Ja ratene bille nok vært bedre nå, men det er nå ikke så lang konteakt og som du sier, det muluggjorde aktivering😃

2 Likes

Åpning på 21,20, få på en kontrakt i samme slengen så snakker vi

Edit: Bomma litt i dag :sweat_smile:

Skandi Skansen forsvinner i april på et DOF prosjekt, den tar med seg Iceman, Havila Venus og BB Opctopus i mars/april. Maersk Lifter forsvinner 2-4 uker fra midten av mars. HAvila Jupiter går på en jobb for GMG 21.3 Maersk Minder går inhous 4.4 (ukjent varighet)

Det brygger sge opp til et voldsomt trykk på ahts-siden i Nordsjøen de neste 4-8 ukene (minst) og det idet høysesongen starter…

1 Like

Han Twitter fyren gnir seg i hendene d r sikkert

Drit i han, får for mye oppmerksomhet

1 Like

Man kan like- eller mislike hans fremtoning og metoder, men at fyren vet hva han driver med er etter min oppfatning vanskelig å bestride

1 Like

Han har stålkontroll og er dyktig, er bare hans strategi som er litt kontroversiell.

Skriver at han mener Scana ser vanvittig bra ut og at han skal legge ut en analyse for så å selge samme dagen 🤷

1 Like

Løste sikkert ut shorten i går.

Det betyr naturlig at man må tenke å kjøpe litt nå i nedgangen… Er dere ikke enige!?:roll_eyes::thinking: