Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Veldig greit med en reality check, selv om jeg er uenig i at Solstad tråden her på TEK ikke velsignes med svulstige kursmål.

Snakker ikkje om TEK nå nei. Heller andre plasser som Facebook

2 Likes

Kontrakt til reach. Det er vel indirekte bra for soff - med eiendeler i reach.

1 Like

Jaja, en slik dag til ja :upside_down_face:

Uten nyheter eller kontrakter så er det ikke så rart st den vil korrigere langt ned etter den enorme oppgangen, tenker jeg

Ikke rart at den faller, men at den skal korrigere så mye er litt overraskende. Falt hardt i tre dager på rad nå

Pause? Får ikke godkjent kjøpet mitt…

Pauset ja

Tror det er pause ja

God kjøpsanledning nå, vil jeg tippe

10 mil i omsetting er ikke til å klage på. Det er fortsatt interesse i instrumentet (og ønske om å kvitte seg med aksjer selvsagt)

1 Like

Ser ut til at de er ferdige med salget🥳

2 Likes

Er vel ikke børsmeldt enda!

Nei ikke børsmeldt men Soff børsmelder ikke disse salgene før de er overtatt/betalt av ny eier- f.eks kunne jeg fra der jeg bor se at Master og Mariner ble tatt ut av opplag og flyttet til kai flere uker før de meldte salget nå i januar.

4 Likes

Kanskje disse salgene får positive reaksjoner på børsen? Tidligere har det blitt reagert negativt på, men nå som de er ferdig må det jo være «bullish».

Må innrømme og si at SOFF har en god og ryddig ledelse

2 Likes

En som vil ha 55k på 15.20
Edit, den gikk igjennom raskt

1 Like

90 min. 24 mil i omsetting.

2 Likes

Skandi Skansen 500k/dag så fortsatt MEGET pene rater i spotten, psvene går for pene 150-200k/dag de også. Lille BB Octopus pene 450k/dag for sin jobb også, bar for en litt stor taubåt!

Men på tide Drott/Sigma slutter å slappe av til kai nå…

Er nok mange som har satt denne på watchlist og fulgt nedgangen. Den har tettet en del gaps og ser ut til å ha fått «orden» på oppgangen :grin: Tipper det kan bli en lys periode igjen så fort denne korreksjonen er over

HVorfor får jeg ikke kjøpt aksjer?