Dump på slutten
Mitt gevinstsikring som forventet der ja, men 5% på dette volumet er bra imho.
Hun leder Røkke og Fredriksens nye havvindallianse: – Vi har mye erfaring | Finansavisen
video intervju av lederen i aliansen.
Har skrevet mangt og mye om Røkkes rolle og eller mulige rolle med Solstad i innlegg her på tråden.
Det som kom for dagen idag var noe av det beste som kunne hendt Solstad Offshore.
Det skal bli utrolig spennende å følge denne alliansen framover.
Røkke har alltid vært strategisk og langsiktig og nå kan man med stor grad av sikkerhet si at han har seriøse planer også for Solstad.
Og antar det som kom idag allerede var på tegneblokken og hva CEO Eriksen i Aker hintet om i selskapets q1.
Og man kan være rimelig trygg på at dem allerede fra dag 1 vil få hendene fulle av anbudsvirksomhet, enorm kompetanse og nettverk blant disse tre selskapene rundt i verden.
Kursen trykkes av Hemen, kortsiktig ingenting å bry seg med, han er ferdig om en uke eller to, imellomtiden kan NM kontrakt nå publiseres og alt av andre CSV kontrakter dem måtte sitte på.
Hva tenker dere om kurs utviklingen videre? Tilbake til 5,3 i morgen eller videre opp?
Spørsmålet er vel kanskje mer hvor mange aksjer Hemen har igjen etter i dag? Det vil kunne gi svar på når kursen kan begynne å sette snuten nordover - så fremt det da ikke er enda flere banker som også skal ut
Er det noen som vet, eller kan hjelpe meg med å finne ut, hvorvidt Fredriksen er aksjonær i DeepOcean Group Holding sammen med Triton- og i så fall i hvilken størrelsesorden?
Jeg prøvde noen kjappe søk idag morges men fant bare Triton jeg og, har dog ikke fått satt meg ned og lett grundig
Han har mye igjen. Vedder på 50% av selgerne var investorer som var lei. Jeg økte
Hei. umulig å vite, men som nevnt før. det som går raskt opp går også raskt ned. Vi var i 6.35 i et lite øyeblikk og så nå på slutten så kastet
noen alle kortene sine men på lite volum og vi endet opp på 5.7. Det meste interessane i dag er volumet og derav interesse for Solstad.
Visjoner er greit med skaper ikke penger med det første. Det som Rodjer viser til er konkrete kontrakter i solstad som vil trygge driften. Når dette faller på plass samt bedre rater og at man viser sorte tall igjen så går solstad i taket. tilbake til kursen. Jeg tror vi lett kan ligge på rundt 5.7 i morgen til 5.8. I løpet av en uke så kan vi lett være nede i 5.4-5.5. Det er mine tanker. jeg har ikke tro på noe langt over 6 tallet.
Jeg har ikke tenkt å selge pga at det vil bli dyrt å kjøpe seg inn igjen senere.
Blir interssant. Plutselig så viser det seg at Hemen har solgt 100k og resten har solgt i frykt for at Hemen skal selge
Finansavisen opererer med Deep Ocean som Fredriksens. Slett håndverk, eller sitter Hemen på alt- eller stor deler av resterende 40%?
Mht. Løkens innledende uttalelse på Finansavisen TV: “Vi starter som allianse” så er det jo mulig å forstå hvorfor Hemen selger seg ut av SOFF mht. eventuelt å planlegge for fremtidig eierandel i et planlagt fremtidig felles selskap
jeg økte også men ikke store beløpet 10k
Joda, men Løken konkluderte vel litt etter med at man tenker allianse også for fremtiden. Selv om det ble sagt noe uryddig
Økte med 10% plutselig dumpes det flere aksjer og jeg blir tidens fekar
Solgte 28%, men det beløpet gikk rett inn i Sioff
john fredriksen er “game over” glem ham.
han legger heller resursene inn på områder som han kan…tank drift…drilling…og evt laks.
når det gjelder laks så konkurerer han med Witsø og røkke…husk det. videre har røkke og witsø enorme planer som også faller sammen med de resursene Solstad har. så snart hører vi kanskje om en lakse alianse med witsø…røkke/aker…og solstad…hvem vet?
Ikke 100% sikker, men er JF involvert i Deepocean overhodet, har ikke satt meg inn i det selskapet.
Men synes alle artikler i sakens anledning viser til at JF og Røkke går sammen fordi dem begge eier i Solstad Offshore.
jeg har plass rundt suppe gryta så bare slapp av:-)