Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Dersom høyt volum ikke flytter kursen kan det være grunn til å sette seg opp i stolen

Børsen surner endel nå

Tja, OSEBX har faktisk hentet seg litt fom 0945. 0,15 prosent.

Ja se det og porteføljen min følger😄
Obx ned 0,5 jg opp 1,4 for 20min siden nå 0,3-2,8

Ser ut som Viking går best men det var gorventet

1 Like

Børsen følger jo nesten brent med 100% samvariasjon.

da var kl:10:00 når er alle man på plass og nå vil jeg se at vi tørner 50kr :cowboy_hat_face:

3 Likes

men noen ligger å selger seg ned rundt 48 til 48.2. håper at han snart er ferdig. hvis det er mh kapital så går det nok dagen:-)))

ja er litt volum og salg i dette spennet:

image

1 Like

Hvis det er Mh kapital så selger han rundt 200-300.000 aksjer…dvs for rundt 14.4 mill. har forstått at han skal ut

Spekulativt, men likevel plausibelt. Ser uansett ut som at kjøperne er happy på dette nivået.

sant men når vi ser på ratene i spot markedet så er jo de gigantiske i forhold til hva vi er vant til. skulle tro at de som kjøper aksjer følger litt med på dette også og ikke bare “spiller” rullet på børsen.

Ser det surner litt mer nå ellers i europa. Kanskje det har sammenheng med US futtene…

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

ja det går noe ned… ergo kanskjeen dag for å handle aksjer hvis det utvikler seg slik

Prosper fikk nesten millionen for den 3-4 dagers jobben den er på nå før Shell jobben 10/6 som den får 1.5mill for i 5-10 dager før den begynner på Jumbojobben 20.06. Det må sies å være solid management.

4 Likes

Tipper Jumbo jobben for Sapphire og Prosper er på Vito feltet i Mexicogolfen.

Åj-da må de pokker meg ha god rate for å flytte båtene helt fra hotspotperioden i Nordsjøen til Gulfen…

1 Like

Tenker det samme! Eller at de bomma på timingen, om det er den jobben så har den nok vært planlagt / booket tidligere i år.

Uansett har de nok betalt for forflytning og hele pakken. Så godt betalt er det nok uansett :slight_smile:

Jo men LPS sa allerede i Q1 at ahts var et økende marked så jeg tenker gode rater om ikke drømmerater- det er jko ekstremt nå men ting kan snu og så er vi på mer "normale " 3-400k/dag for ahts i Nordsjøen igjen

2 Likes
4 Likes