Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Det gikk fort

Faen skjer med hele olje og shipping markedet i dag?

SOFF er på samme nivå som for en uke siden. Du går ikke 10X uten pullbacks

5 Likes

Har fylt på.

1 Like

Har handlet på eget tips - dog ble det snitt 44-Og-noe og en total økning på ca 33% hit ned mot 42. Så får vi bare se hva som skjer videre. :cowboy_hat_face:

EDIT: I min bok er det åpent for at vi skal til 38 på denne bevegelsen - uten at det i seg selv er veldig dramatisk. Det gikk litt vel fort til 42 til at jeg tror dette er endestasjonen for bevegelsen som er satt igang. Er det slik at det shortes så tipper jeg shorterne vil ha mer igjen enn et par kroner.

2 Likes

Markedet faller vel på Europeiske sentralbanken/rentesignaler. Så tror en må se litt bredere på det som skjer.

Det tror jeg du har rett i. Mye rødt i dag

Tanker om dette her? Vår Energi-salget bør gi oljeinvestorer en tankevekker – E24

1 Like

Interessant,Sundberg skal man ikke kimse av…

1 Like

Da er han allerede ute eller på vei ut da. Tipper listene viser at han har solgt stort bla idag :nerd_face:

1 Like

Tja, tror han er ute etter mer enn 4kr pr aksje i gevinst.

1 Like

Blir spennende å se. Det var hissig salg i dag, hvilket får meg til å spekulere i at tyngre aktører stod bak. God timing tatt makro i betraktning. På den andre siden har ingenting endret seg hva gjelder fremtidsutsiktene til sektoren. Fikk med meg at til og med Hermandsrud er på “ballen” nå. Vel og merke ikke SOFF, men betraktningen som ble lagt til grunn var god fremtidsutsikter for sektoren som helhet.

1 Like

Kanskje det selges i Soff, for å bli med på oppgangen i Havila ?

1 Like

Har egentlig Hold som strategi, men ble kjøp i dag.
Vi har fortsatt mye å se frem til, og husk guideingen til LPS

Kontraktsmeldinger
Q2
Oppskrivinger

For å nevne noe😊

2 Likes

Skikkelig sur børsstemning all over the place. Blir nok mye av det samme i morgen, men hvem vet. På den andre siden har vært flere dager med engang og det er fredag i morgen.

Fredag er jo kontraktsmeldingsdag for Solstad vet du😉

2 Likes

Det er riktig. Får satse på det.

Det er jo “dritlenge” siden forrige melding, vi har ikke fått en feit nyhet siden før NM-meldingen kom så jeg har jo sagt at jeg er spent på å se om vi får mer reaksjon nå på meldinger- sam,tidig er det klart at med kurs over 40 kan vi ikke forvente så kraftige reaksjoner som vi kunne håpe på når kursen va 5-10kr… Men en feit CSV melding med rate på “vårt” nivå det hadde vært fint

8 Likes

Ikke ofte man har sett 100% på AHTS
Vi får ta med oss det på en ellers dårlig dag :slight_smile:

1 Like