Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Skulle likt mer volum her nå

Dolgte 1/4 av Geos beholdningen min nå da drn har steget fint idag og kjøpte bittelitt Soff for det. Tror de to fort kan gå motsatt vei mandag og da kjøper jeg motsatt😄

1 Like

sant

Mer volum og etablering over 42,50-43,00

image
USA må ta seg en chill pill - liker ikke dette, men det har vært jojo lenge…

Odreboken bærer preg av algoer som jobber både med og mot.

roer seg nok ut på kvelden

Tidewater er faktisk i pluss…

2 Likes

Triumph neste ledige båt på UK

Litt synd at jeg er så høyt eksponert har 19% av portis i SOFF og 18% i SIOFF. Skulle ha likt å akkumulere mer, men da bryter jeg mine egne prinsipper om max å ha 20-25% av portis i en aksje. Valgte å slippe EIOF oppunder 13kr, selv om den fort kan ta en HAVI. Fant ut at jeg velger å sitte mer i cash nå, som de fleste andre. Men tenker at på et eller annet tidspunkt så kommer mye av cashen inn i markedet igjen, når oppsiden blir mer tydelig.

1 Like

Anbefaler på det sterkeste økonomi nyhetene pp Spotify idag.:clinking_glasses:

God morgen. Hva blir sagt på spotify?

Disse @Midlang86 ?

Edit; forstår nå hvorfor Fredriksen ville ut av SOFF. Han trenger nok det han er i stand til å oppdrive av midler for Frontline sammenslåingen. Tank er tross alt det som gjorde Fredriksen til Fredriksen…

1 Like

Ikke glem at Fredtiksen gikk inn med glere hundre mill i en Dolstadkonlurrent på havvind og

1 Like

Det et sant. Tror likevel det ikke handlert om soff, men andre prioriteringer.

Har faren for streik også presset kursen ned? Mekling på overtid om sokkelavtalen – fortsatt fare for streik – VG Nå: Nyhetsdøgnet

Sapphire rekker ikke noen ny jobb men det er gull for conphi jobben på 1.3mill/dag tar noen dager lenger- brillefint!

4 Likes
3 Likes

Vi er inne i femte dagen på rad med røde candles og fra toppen har vi falt snart 25%. Kjennes ikke veldig optimistisk ut akkurat nå med relativt overkjøpt (RSI) og et marked som fortsatt er i inflasjonsfrykt. 38kr bør kunne fungere som et mellomstopp her (mye omsatt på dette nivået). Ser ikke bortfra spikes til nedsiden med mål om å teste nervøse SOFF’eres nerver og stayer-evne.

Lykke til!

2 Likes

Massiv derisk


image

Synes det er ganske naturlig fall, OSEBX er ned 2,5% og SOFF er den aksjen som har gått best i år. Da faller den nok litt ekstra på en rød dag ¯_(ツ)_/¯

1 Like