Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Det må jo være den mest sannsynlige evt. fusjonen, men jeg har også hørt rykter som involverer Soff- fra normalt god kilde.

2 Likes

Voldberg tar nytt offshore-veddemål – E24

1 Like

Hvorfor hopper han over til Siem?

Slapp av, han er kun inne noen få dager, ingen langsiktighet der, snart ute av Sioff også.
Gi det noen dager.

Ja klart det, men hvorfor over til Seim?
Skal de fusjonere, ser det er en gutteklubb i Seim?

Min personlige mening er at han nok bare har kastet seg på bølgen og prøver å få tak i en kortsiktig gevinst.
Ser ut som han bommet på bølgen :grinning:

1 Like

Aurora ut av opplag ukjent hva til

5 Likes

Den Conoco jobben på 1.3mill/dag ender med å vare til 21.06 altså 13 dager, helt frem til Sapphire går på Jumbojobben-meget bra og selv om toppraten eer litt høyere er dette en av de beste jobbene i spoten til nå i sommer mtp totalverdi.

3 Likes

Titan og Corona, i bakgrunnen Cutter på vei inn til kai😎

7 Likes
3 Likes

Ratene holder seg oppe. Det er bra for alle!
19/06/22 [MAGNE VIKING](javascript:void(0):wink: Bluewater Tow & Installation (Hawene Brim FPSO), 2 days + 8x1day 20/06/22 GBP 175000

1 Like

Meget sterkt- nå kom det e 3-ahts flytt til neste uke, det blir dyrt…

2 Likes

Sapphire og Prosper er nå ute av spotten og begynner på jobb for Jumbo-der skal de være helt til 2.halvdel av spetember-minst.

Skandi Captain er nå hentet ut av opplag-weshstore har kun Normand Aurora og Sira igjen på opplagslisten.

2 Likes

hva med nordman titan?

1 Like

Tipper den selges før sommeren er over, gor 3 mnd siden lå det 8 soff båter i vika her og 2 litt bortenfor- nå kun Titan igjen

3 Likes

Oversikt csv pr.20.06.22

3 Likes

:flushed:

Supply fra ca 39min

2 Likes

Var det bad?

Bad? Dårlug? Nei jg syns de virket bull

1 Like