Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

Nordnet Liv og Nordnet Bank som stod for mye av salgene.

Tror de blir oppdatert ca 0730, men jeg stoler ikke helt på dem uansett. Noen ganger viser de det som er kjøpt/solgt før rundt 1430-1500 den aktuelle dagen. Ref mine egne handler/tidspunkter.

ser ut som at det kan gå lavt i dag…nå 5.3

Ser ut som den vil ligge mellom 5,2 - 6 inntil Hemen er ute eller NM meldes.

enig. men merkelig at man ikke får mer info fra solstad om ordre. for de fleste så vil dette bety nedgang i arbeid og at man ikke har vind i seilet

Jepp, det er jeg enig i.
Synes også det er litt i overkant stille akkurat nå, men setter min lit til at det er kontrollert.

Det er ikke mye volum som skal til for at kursen faller tilbake. Og den reverseringen er nok ganske målbevisst

Timas 1201 er på vei tilbake til Kirinskoye-feltet etter å ha rast fra seg i Bay of Patience, og Australis følger etter som en forsmådd stalker. Er det noen som vet hvorfor en pipe layer må fise rett frem i noen hundre mil for så å fise tilbake ?

Uansett ser det ut som om Australis forblir i arbeid.

NEW Premier Oil E&P
Supply duties, D/D 14
20/10/21

Nytt oppdrag i spotten. Satser det kommer mer innen 21/22 oktober. Da er det veldig mange som blir ledige

Ny ahts jobb og

…men det er mer interesse for å kjøpe nå enn det var før. positivt. selv om at det ikke er de store volumene

Nor Captain ser ut til å ha fått en slepejobb til Songkhla, og skal tilbake i spotten om en uke

Vessel Type Client Availability Port
Nor Captain AHTS 26 October 2021 Batam/Singapore

2 Likes

Jeg ligger en kjøpsordre på 5,25 og etter fill salgsordre på 5,7. Må vel ha en syk børsmelding for at 6 skal være realistisk.

Mønsteret nå begynner å bli veel forutsigbart

Swedbank ned 600k, Hemen ned 24k. Ingen veldig interessante kjøpere- eller særlig store kjøp. Heller ikke i dag går listene opp med mindre samme aksjer er kjøpt/solgt flere gangen av samme parter

Installer nå med Chaguaramas i Trinidad &Tobago som destinasjon- og som jo er oljeland. Ingen bevegelser på NM

Da måtte det ha gått et kryss på fredag da, så du hadde nok rett ref. DNB :slightly_smiling_face:

EDIT: Men hvem kjøpte?

Er faktisk usikker på om vi kan konkludere med dette enda. Har ikke enda fått tilbakemelding fra DNB, og jeg tenker det er vanskeligere for de å erkjenne feil på systemer enn å bekrefte at det har foregått handler som de ikke umiddelbart klarte å definere. Merk samtidig at det ikke har vært noen feil/kryssalg etter at jeg reise dette spørsmålet med dem. Dette peker i retning av systemfeil slik jeg ser det.

Det sagt, Fredagen kan gå opp selv med Swedbanks storsalg - og uten kryss men da må talldifferansen knyttes til nettotall og at en- eller flere parter både har kjøpt/solgt en god del aksjer.

Gårsdagen er derimot langt fra å gå opp, så her kommer nok noen overraskelser en av de nærmeste dagene.

Edit: Kjøper, ja det blir veldig spennende å se selv om denne partene ikke ser ut til å ha økt sitt bet vesentlig i dagene som har fulgt

Jeg lurer på om du ikke har rett- i at alle fall noe må være feil. På en total omsetning på 655k, er det altså kjøpt ca 1M aksjer, og solgt ca 0,8M aksjer jf. nettosalgslistene. Det er ikke mulig!

Contract extension for PSV in Norway

1 Like

Jaja, da er man lavere enn før alliansemeldingen. Ikke mye optimisme å spore

NEW Aker BP
R/M Deepsea Stavanger, D/D 14
23/10/21 - 25/10/21

Er dette en jobb Prosper kan passe til? Passer i tid i hvertfall.