Prosper har vore veldig mykje brukt på Deepsea Stavanger før har eg sett. Handler nok ein del om størrelse, men kan passe til Prosper ja.
Alle de 3 tol Soff passer fint til den, spesiekt Prisoer
Fin kontrakt idag, men liksom noe større vi venter på og som må til for å gi utslag.
En psv er en griseballe i slaktetiden, bra men ikke noe signifikant.
Fikk ikke noe svar på dette innlegget. Regnskapsmessig, er det noen som vet dette?
Jeg vil tro alt kommer på Solstad.
Forliket endte hvertfall opp 100% i Solstad og man kan anta at da det samme skjer nå.
Jeg vet selvsagt ikke sikkert, men logisk ut fra ovenstående tipper jeg det blir slik
det som bekymrer meg er at supply båten ble meldt. ergo så ønsker man å få inn nyheter,… men hva med resten av båtene med mer.
ut i fra det så er det ikke mye mer solstad har… ergo negativt
Det kan du si.
Men ut fra hva som har blitt sagt nekter jeg å tro at csv’er blir liggende arbeidsledige.
selvfølgelig… som maximus så vil de ta mindre jobber. regner med at snart er maximus på plass igjen i mexico og forsetter
Hemen ned 10k, og har nå en beholdning på 11,3M aksjer jf. dagens liste. Ellers ingen spennende kjøp/salg.
Underlig, det er ikke Hemen som har stått for salgspresset de siste dagene. Ingen panikk for å komme seg ut
Har økt litt på 5,3 i dag. Men det er bare til trading delen av SOFF potten min
Siden BORR har gått 95% siden 20. august, så får en trade noe som er billig.
Sapphire fått jobb av Aker BP D/D 14 dager, 150k/dag dvs omtrent breakeven vel, det er helt akseptabelt nå som det er mye ledige båter.
Prosper som går på mer anstendige 300k/dag har fått jobben utvidet 4 dager til 27.10, meget bra-ble langvarig den jobben der heldigvis.
Sigma er ledig fra imorgen av, Drott er på vindjobb i UK til 01.11 (og jeg blir ikke overrasket om den jobben blir forlenget imho)
Det virker som Solstadbåtene har vært av de “heldige”/dyktige og fått svært få liggedøgn de siste ukene. Ser det er en del andre båter som har måttet tåle betydelig mer tid uten arbeid.
Soff har vært i en egen klasse de siste månedene både på utnyttelse og rater på AHTS av de større rederiene.
World Diamond hentet til spotten etter 6år i opplag…sukk…
Nå begynner dessverre Soff få PSVer tilbake i spotten og etter avsluttede lengre jobber og nå ligger det to arbeidsledige på britisk side- psv ratene faller nok nå fra de pene 150-200k/dag de har hatt en liten stund.
Installer er nå vel fremme i Trinidad. Det er en del spennende som skal skje fremover der ift. både olje og gass
Hemen ned 120k og Swedbank ned 90k. Så da bestemtemte deg seg for å selge igjen
Hystad ytterligere 49k opp.
NM is on the move…
Med retning ca. Galveston. Klassing i Texas?
Er nok innenfor sannsynlighet.